2006年3月31日星期五

[FW] 幫律師樓做左幾年野,發覺有D人成世捱生捱死,根本係咎由自取。

有些人真的很固執,又不聽人的勸告....十分無奈.....emoticon [FW] 幫律師樓做左幾年野,發覺有D人成世捱生捱死,根本係咎由自取。 http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=606922 我成日覺得,做人完成左自己本份後,先有權去怨天,怨社會,怨際遇。但係好多人,尤其係中國人,即使活於相對人權自由度比較高既香港,對個人權利既意識可以話係慘不忍睹。 1. 有D呢,就覺得全世界(包括我)都欠左佢咁。 某甲:懲生,我要告我老闆。 我:你想告佢咩? 某甲:我冇做錯野佢無啦啦炒我。 我:無啦啦? 佢兜口兜面就咁叫你走呀? 某甲:佢話出年會將我個department調埋上東莞間廠,叫我以後stay係上面做野,我唔肯佢就炒我。 我:你係間公司做左幾耐? 某甲:一年鬆D啦! 我:咁佢有冇補番晒D通知金,有薪假果D俾你? 某甲:咁你D佢又俾番晒我,但係我入黎做果陣冇話要返大陸架嘛! 我:咁你老闆有權咁做架wor!佢用你唔著的話,正常裁員!補番晒俾你咪得囉! 某甲:但係我冇做錯過野wor!呢D擺明無理解僱啦!況且我有頭家要養佢知架! 我:但你老闆冇犯法wor!冇犯法點告呀? 某甲:懲生,你幫我諗辦法啦! 我:不如你去搵勞資關係科同勞資審裁處先啦!(註:我已經唔想同佢講落去) 某甲:頂!果度N咁多表要填,又麻煩,又搞得耐。 我:咁你都要做左先架!正常程序係咁丫嘛! 某甲:不如你幫我搵個律師出律師信俾佢啦!或者佢收到信會肯認錯賠償呢! 我:律師做野要收錢先架wor! 某甲:我冇錢請律師呀!最多嬴左之後找數,再分D俾你啦懲生,我聽人講好多律師都係嬴左先收個客錢架啦! 我:果D係法援case黎架!一係你申請法援囉! 某甲:頂!果度N咁多野要填,審批又麻煩。 我:咁點幫你唧? 唔R你又怕痕,R你又怕痛。就算個律師肯賒數俾你,萬一搞完一大輪先發覺你老細冇錢賠,個律師咪白做?(火都黎埋) 某甲:律師唔係幫人爭取公道架咩? 幫下我啦懲生! (最後,我俾左職工盟個電話佢就冇再理佢) 2. 有D呢,就任人魚肉,仲要社會代佢承擔,一D腰骨都冇。 我:你老細做咩炒你呀? 某乙:冇,早幾個月出街俾車撞倒入左醫院,上兩個禮拜先放完病假,老細叫我唔使開工喇! 我:咁差佬有冇告對方司機? 某乙:有,認左罪啦! 我:咁你可以claim對方架車個第三保wor! 某乙:唔喇!費事搞咁多野啦!反正社署都有津貼俾我。 我:你放完病假就冇架啦!我幫你搵律師告佢啦! 某乙:唔喇!咁麻煩,萬一輸左D律師費邊個俾呀? 我:開頭要你俾果D有限錢!再唔係咪申請法援囉!況且差佬都告入埋佢你仲怕咩先? 某乙:咪一樣麻煩! 我:咁你又冇工開,冇收入點算呀? 某乙:洗晒咪綜援囉! (原來要為佢地既不幸負責的,係整個社會,而唔係疏忽既車主同司機,理由就係傷者怕麻煩,真係夠曬振振有詞) 3. 另外亦發現有D打工仔,尤其係地盤同酒樓,成日俾僱住拖欠人工,一拖就閒閒地一年半載。成日叫佢去追,去問大判,去告,去勞工處投訴,死都唔肯聽人講,驚去追就會俾人炒,成日都抱個希望,就係信老細當初承諾有錢/收到尾數就會出糧。叫佢地叫老細show D單據出黎,抵押D應收帳俾佢地,講明幾時找數,寫欠單,簽個人擔保等以顯示出糧誠意,佢地就冇一句肯聽我講,寧願聽D老細空口講白話。 卒之等到老細收齊尾數喇,咪又係捲埋張蓆執笠走佬!到時就一哭而鬧三上吊,上勞工處哭訴,嘈人地D職員辦事不力,一味淨係識claim破欠增加社會負擔,再唔係就走去地盤做番場大龍鳳,危坐天台!但事前就粒聲都唔出! 當然有D老細好蠱惑,佢又唔會一蚊都唔俾,每個月兩三千咁出住先,等你告佢又唔係唔告又唔係。問題係得果兩三千夠你食飯定夠你搭車? 為果雞碎咁多同一個空泛承諾,值得咩? 你唔食你屋企都要 食啦!

沒有留言: