2006年3月19日星期日

情陷夜上環 ~ 會計界從此風起雲湧02

情陷夜上環 ~ 會計界從此風起雲湧(ch2)
~ by 一個不再做逼科的奴隸 ~ (ps:那間Big4快要由永安中心搬去Pacific Place......你知不知是那一間呢?emoticon)
****本故事純屬虛構,並無影射任何人物,公司,行業及其從業員 ********

這夜.....MAC(萬豪會計)公司annual dinner於一大型酒店盛大舉行,出席員工都打扮得華麗隆重,當中不乏女性打扮得性感一點,吸引不少男員工注目

QUEENIE :CHARLES,咁早到呀
CHARLES :哦...QUEENIE,我地d男仔唔似得你地女仔要打扮到咁,都係著件西裝就行,所以咪咁早到囉
QUEENIE :CHARLES真係識講笑...聽講尋晚你o係公司又做到好夜走喎
CHARLES :係..尋晚review個同事working到兩點鐘...無計,呢行係咁..d野一趕就停唔到
QUEENIE :嘩..CHARLES做野真係好盡責投入..其實我真係好佩服你...有醫生唔做,走黎會計界做柯跌(audit)”捱世界”...
CHARLES :唔....(考慮了一會)..哈...其實我怕血嘛,果陣又見到報紙成日話會計吃香,渴人,又人工好快有幾皮野,我貪佢呢行以為只係計下數坐o係office好似好歎咁...咪轉過呢囉...點知原來仲慘過做24小時oncall既醫生 !
QUEENIE :哈...你又講笑喇...邊個睇唔到CHARLES你係呢行既奇材丫,由唔識會計,到conversion program,轉眼間就咁快上到呢個位
CHARLES :哈...講到上位,我邊夠QUEENIE姐你在行丫...一手搶左咁多個上市IPO同上市大client

這時....酒店的管理員突然走過來向員工們說:大件事..天台有個女子...好像是你們的職員,她情緒很不穩定...好像想跳樓自殺..她好似叫CANDY....不知你們其中有人可以試勸服她

此時,MAC員工們驚聞消息....整個晚宴隆重的氣氛突然變得緊張起來

在場的程萬豪聞言,即向酒店管理員道:d 細路女鬧脾氣而已,麻煩你...唔好驚動警方住,我地會攪掂...
程萬豪隨即問QUEENIE及CHARLES:佢係你地邊個group既人?上去睇下個細路女
QUEENIE:程生....CANDY...係我個group既人黎...可能佢岩岩失戀,加上岩岩有個job又趕,個傻女一時睇唔開....如果我上去...我怕可能令佢情緒激動...(其實心諗拍麻煩,如果其下屬真的跳樓死會惹她麻煩)
程萬豪 向員工問:你地邊個同佢熟,快d上去睇下佢....
此時員工們竟然全都有點猶豫....有些根本不熟悉此同事,有些即怕上去後會目睹慘劇或勸報不遂而內疚

CHARLES對員工的冷漠或猶豫感奇怪,並第一時間說:程生,等我試下,我雖然唔係讀會計出身,但係對佢地心態都好熟悉
程萬豪 :好!CHARLES,就等你處理呢件事,記住,同外界人說話要小心,要顧及公司形象
CHARLES :程生,我知點做的

CHARLES趕至天台,只見CANDY身坐天台邊緣....十分危險..
CHARLES :等等...CANDY嗎....我係另一個group 既manager,CHARLES呀...
CANDY哭著道:你唔好埋黎呀..我知你係好經理黎....但係你唔駛理我架喇
CHARLES :有乜唔開心,咪講出黎,有乜野唔可以解決到丫....
CANDY :我男友話我份工唔知乜野工黎...無可能晚晚通頂到幾點..佢話一定係有第二個呃佢...佢唔要我喇...我覺得好痛苦,份工除左做job之外,乜野都無,我已經連續幾個星期由一至日做通頂...屋企人..見面都既時間都無 ....突然間覺得好似乜都無咁.....工作既壓力更令我透唔到氣...我真係想就咁跳落去!....嗚
CHARLES :CANDY,千祈唔好,人生永遠是有希望的,你咁後生,駛乜驚無男友姐..再者,如果你真係唔慣呢行既壓力,唔做呢行,仲有大把機會發輝.. 大把人唔係做番自己讀果科喇..你睇下
我,我都係醫科出身...都可以毅然轉投呢一行..成功做到呢個位,你都可以做得到的...
CANDY 聞言大悟 :....我真的可以嗎...
CHARLES :一定得,只要有決心同努力,仲有,如果你就咁跳落去,對得住你既親人嗎..我讀醫科...更體會到生命既可貴,唔想你就咁浪費左...
CANDY 掙扎想了一會 :....我諗我想通了...CHARLES...多謝你...我知點做的..

終於憑著CHARLES的遊說,解決了CANDY跳樓自殺的小風波...但就此事揭示予不了會計界專業既鮮為人知的辛酸和無奈
經程萬豪和CHARLES的”粉飾”下,只向外界稱有員工為情所困,鬧情緒,實個別事件,並無和公司壓力等問題扯上連繫....
ANNUAL DINNER亦圓滿舉行, QUEENIE的group獲頒”最快完job大獎”,”最多上市client大獎”作員工獎勵

事件後的一天,CANDY向QUEENIE辭職了...事件亦告一段落

另一邊廂,沈SEASON,一位樣貌娟好,於應屆畢業的大學會計系女畢業生,由於interview時表現較緊張,未能於畢業即時進身大會計師行逼科,眼見其他畢業同學都高興地進身逼科工作,因而悶悶不樂,最後受聘於一間小型的本地會計師行(local firm)....人工自然比不上,但生活尚算穩定,工作時間亦不算長,可是,這是她工作了一個月的一天,..發生了事改變了她的一生....
****欲知:沈SEASON會發生什麼事?MAC,會計界會發生什麼風起雲湧?

--待續


----
角色:
CANDY--過場角色
QUEENIE--張聞遲 :MAC 兩大group之一SENIOR MANAGER,為人刻薄,喜歡壓逼下屬以最快完成工作,被下屬稱為”女魔頭”,亦懂常用姿色lum客戶,因而取得很多上市公司的大client,其名言是:”總之我只在乎個結果,至於過程我唔mind既!”
程萬豪--謝老四:MAC 主席
沈SEASON--葉船:大學會計系女畢業生,出身local firm
CHARLES--四眼辰 :MAC 兩大group之一SENIOR MANAGER,為人正直,顧及他人感受,體諒下屬,本身出身醫科,但不知什麼原因,突然毅然投身會計界...

沒有留言: