2006年3月19日星期日

情陷夜上環 ~ 會計界從此風起雲湧01

前言:
見到情陷夜中環拍第2 集, 忽然奇想點解 醫生律師拍劇拍到爛, 宜家連保險界都有劇集做主線題材,點解偏偏 就係無 會計行業 做主線 ?......係d 編劇廢唔識野 ?定係根本間接反映會計呢一行無乜人知又無乜社會地位?
(不過唔入都入左行, 就全力去馬.........)
其實會計界 可以幾有趣 又可以同好多劇集題材發輝.........我就試下用"情陷夜中環"既大綱去改編, 套用一 d 會計柯跌野順便當同大家分享下,****本故事純屬虛構,並無影射任何人物,公司,行業及其從業員 ********
~ 一個不再做逼科的奴隸 ~ (ps:雖然不識他,但真的很好笑!!!)

故事發生在一名會計畢業女仔CANDY....

CANDY獨個兒呆坐在碼頭...打起手機

CANDY :QUEENIE?
QUEENIE:你捨得覆電話拿?你個team d 人成朝打羅咁搵妳呀!你個job 攪成點呀?
CANDY :...呀...我...經理..我要請假呀..嗚嗚...
QUEENIE:痴線! 你個job 攪掂咩 ?今晚仲係公司annual dinner
CANDY :...我 ...俾.我男友飛左....我..要時間平伏....


QUEENIE:你d 私人野關我乜事 ? 有野緊要過個job?
CANDY :..有冇攪錯!...今日係星期日..仲要我返工...我已經連續幾個星期由一至日做通頂...請假永遠唔批....我有事都唔理我感受...你知唔知我做左呢份工...我同我男友見既機會基本是零...星期日可以同佢一齊食早餐已經係好幸福...佢話我果份工唔知乜野工黎...無可能晚晚通頂到幾點..咁多野做...佢話見到報紙明明話我地公司有 "九時政策",無理由講大話,話我一定係有第二個呃佢...我點解釋都無用...
QUEENIE:你d 私人野關我乜事 ? 總之你個job 攪唔掂你唔駛旨意放工!請假更加係妄想!
CANDY :.. 死8_,一日都係你,.乜野爛job都做又set個無可能完成既deadline....你仲...逼我同個客做......數!
QUEENIE:你宜家講乜野?..竟然咁同我講野...總之..我只在乎個結果,過程我唔mind既!
CANDY :.. 死8_,一日都係你,...宜家我人生好似乜野都無..親人..見面都無時間 ..男友..又俾佢飛埋!
QUEENIE:神經病!胡說八道!你去死吧!

~cut 線
CANDY :死?....好...

MAC(萬豪會計)是某一家香港的大會計師行,於會計界名聲遠播是由程萬豪一手創立,身為partner之首,CEO主席,其公司有二千多名員工,每年請百多名會計畢業生及非會計畢業生...其總部設於上環這夜.....是公司的annual dinner,有趕job的同事竟然要繼續做job..其餘的才可出席..出席的都會打扮一番,因為可能是唯一的"餘興節目"

女職員A:睇下,..果個咪係QUEENIE?
女職員B:女魔頭QUEENIE嘛...離遠都認得佢個影喇..成日著到鬼火咁靚..姣到死..
成日勁"卒" d 下屬,自己就唔係點做野,好在我唔係果個group,係CHARLES果個group....
女魔頭係就識?client,有人傳佢同大partner有野添...唔係點會上得咁快....好似fast track左幾次..宜家先咁快成為兩大group之一SENIOR MANAGER
女職員A:下,..唔係掛?
女職員B:唔知喇...我都係聽番黎
話說之際..CANDY突然出現....險些衝倒這兩名職員...

女職員A:有冇攪錯?...趕住去死咩?....
咦?...佢咪係CANDY?...佢做乜坐LIFT上番去?...

***CANDY會否就咁跳樓死?

--待續

----
角色:
CANDY--過場角色
QUEENIE--張聞遲
程萬豪--謝老四
沈SEASON--葉船
CHARLES--四眼辰

沒有留言: