2006年3月26日星期日

Fwd: 會計界無良女Boss

有很多local firms都好差的... 我去過一間有閉路電視長期monitor員工的工作...看到這些firms...唔好話interview...員工的privacy完全沒有...最近法改會提出2種新的刑事罪行,保障個人私隱權利,第一是非法進入私人住所,進行秘密監察,侵犯個人私隱權利。第二則是用器材監察別人在住所內的私隱,而被侵犯的人是有合理期望,其私隱是受到保障的。所謂合理期望,即個人在住宿地方可期望不被偷拍或偷聽,但如不使用監察器材亦可看到或聽到,則不算合理望,不屬侵犯個人私隱...但完全沒有保障員工在工作地方給老闆監察....我認為十分不合理!!emoticon Fwd: 會計界無良女Boss 間野叫[xxxxxxx]., 響油麻地 正pk黎,旺季時幫佢OT趕JOB,我願意付出,過左旺季仲想expect人地成日同佢ot到8點咁既款。又唔知自己係間細雞firm喎,以為自己要做中期業績公報咩!佢老味! 年尾annual dinner縮皮到要響佢屋企個會所搞bbq,自己叫個工人買料準備,仲話要計好分配每人兩雙雞翼、兩粒墨魚丸、兩條腸、一塊扒、另+大量番薯玉米,直頭係二次大戰配給。 之前話annual dinner要搞個抽獎活動,最後不了了之。出bonus又極度唔公平,趕job既auditor除左個最高級既senior staff之外,就得果$500-$1300不等,都未見過公司出bonus會少得咁可憐!但係呢,有d人響我地ot做野時只係上網睇雜誌吹水既人又可以有成 $6000 bonus喎!你地話幾奇怪呢! 過左peak season無job要趕又話人地散漫,我自問絕對無拖慢d野黎做,係佢自己 on 9遮! book-keeping + mangement a/c + audit + tax computation + financial reports 想人地兩日內做好晒!細client都要d時間黎做掛,更何況我只係個做左唔係好耐既小小junior audit staff,未有足夠經驗響咁短時handle晒咁多野 之後就炒左我,理由話我work attitude唔好,近期work performance差過以前。不過我都好多謝佢炒左我,因為我搵到間好過多多聲既firm。人地有做 listed co.,training好,前景好,行內頗有名氣。 我走果時又話有咩唔識可以除時打返黎問佢野,可以搵佢傾下偈,扮到自己好好人咁!我搵到工之後新公司問我想要番封在職証明,我就打電話去搵佢寫比我啦!知點寄個sample黎,入面寫到我要幾衰有幾衰,唔趕絕人唔心惜,仲叫我打電話黎arrange時間上黎傾番同拎張野,口不對心 好!我星期一又打個電話去,睇下佢約我上去時又耍咩花樣,最多我同新公司話無比到reference letter我既遮。

沒有留言: