2006年3月24日星期五

情陷夜上環 ~ 會計界從此風起雲湧03

上回 :
沈SEASON,一位樣貌娟好,於應屆畢業的大學會計系女畢業生,由於interview時表現較緊張,未能於畢業即時進身大會計師行逼科,眼見其他畢業同學都高興地進身逼科工作,因而悶悶不樂,最後受聘於一間小型的本地會計師行(local firm)....人工自然比不上,但生活尚算穩定,工作時間亦不算長,可是,這是她工作了一個月的一天,..發生了事改變了她的一生....

~by 一個不再做逼科的奴隸

早上8時半了,沈SEASON還熟熟的睡著....

SEASON母大聲道:SEASON,今日咁好唔駛返工咩?
沈SEASON即時驚醒,說:呀....8時半了!? 糟! 又遲到了.....

沈SEASON急急腳地換過suit來,連早餐也沒吃便離開屋企趕上班了...

回到公司,沈SEASON以飛快腳步走到那本員工需每天簽到的簿簽到,一看公司時鐘,惟已發覺遲了5分鐘

沈SEASON坐回自己的位子準備開工,旁邊的同事走過來向SEASON道:做乜咁遲呀,你知喇,老闆出名怪人,遲一兩分鐘都會話我地
沈SEASON:唉...我個鬧鐘無端端壞了...沒法子
同事A:我見到老闆今朝好似黑晒面咁,小心d...

未幾,老闆已叫沈SEASON入房...........
(唔好心邪...傾野姐......)

沈SEASON:林生,..找我有事嗎?
林生(老闆):SEASON,知唔知我地做land search既目的係做乜?
沈SEASON:(突然被老闆測試,緊張起來..)呀...土地查冊係我地核實我地客戶所持有物業的擁有權(ownership)
林生(老闆):?...原來妳都知道.....咁妳即係”放飛機”喇 
說時向SEASON展示一個working file...
沈SEASON赫見即時有點驚慌失措道:呢個咪係...我第一個case..呀...我想起來.記得當時我係幫一個senior 叫peter
佢話land search年年一樣,老闆通常會省番個十零蚊,所以叫我就咁copy上年果份file落去....
我還是新人一個..當然信他.....之後peter幾日後已經辭左職轉工....

林生(老闆):當時我太忙,個job又要即時上稅局...我見到好像無問題就簽左....昨天同個客閒聊間先發覺原來果間樓已經係年結前(yead end)賣左.......
妳雖然係新人,都要有sense,知唔知我地係profession黎,乜野都要精確(accuracy),出錯左野會影響我地公司形象....仲有,我都唔知個客係唔係有心呃我地....
沈SEASON:...嗚.林生...對唔住...我真係唔知...當時我新人一個來到公司...又沒有同事教導...而且我都是聽peter的話,...宜家才想起有問題...
林生(老闆):唔講呢樣,妳幾乎日日遲到....知唔知我地細firm最緊要員工既discipline同對份工有熱誠
沈SEASON:呀....對唔住.....我有時是比較懶睡....但只是..每天遲了不多於10分鐘....
林生(老闆):遲到就是遲....遲一分鐘都是遲...
沈SEASON顯得有點被屈的感覺,細聲自言:哼....我每晚工作到七點才離開公司...你又無”簽走”做記錄....
林生(老闆):妳說什麼?...
沈SEASON:呀...沒什麼....
林生(老闆):SEASON..我想講..妳既表現麻麻...剛又過了報稅(tax deadline),我地都唔需太多人手..
沈SEASON驚閒:林....生....你想....
林生(老闆):請你離開....搵一間岩你既會計師樓....
沈SEASON激動哭了:....嗚....嗚.....林生...不要...我會改的...我阿媽好辛苦才供我讀大學...讀會計...我逼科考不入......我不想連local firm都做不好.....
林生(老闆):對唔住,我決定左..宜家出面都唔難搵到
沈SEASON: 林....生.....

沈SEASON無奈地回自己位子,雖感自己可能有點錯,但有點屈辱的感覺...
跟同事只推說自已不大適應工作環境,找了新工
安排了離職的東西,便執東西離開了

沈SEASON走在街上...想起自己未能跟大學同學考入大會計師樓(逼科),現更想不到會被炒,連local firm都做得不好....心情跌到谷底.....

沈SEASON走在街上遊蕩...突然見到一個熟悉的面貌
沈SEASON:咦...師姐!
SELINA:咦....妳是...呀..SEASON?
沈SEASON:.師姐!....想不到你還記起我...當年大學O CAMP好在有你指導和提示,之後一些聚會你都有出席..
咦...你現在去哪裡?
SELINA:我準備去跟客開會...我現在任職逼科之一:”BIG”的senior manager....
沈SEASON:師姐很厲害......那麼快已是逼科高職...
SELINA:現在與開會時間尚早..是呢...妳應剛畢業...現時在那裡工作?...

沈SEASON:...呀...說起來有點...

沈SEASON將”被炒”經過向SELINA說明
SELINA:那個senior和老闆太不負責任和無理了...我想..他根本就見tax deadline不需多人手,根本是”蝦”妳
沈SEASON:.....嗚
SELINA:SEASON,不用唔開心,又不是只有那間會計師樓,你應該有逼科工作的才能,只是不夠運氣和經驗...不如我幫下你
沈SEASON:真的?...謝謝你..
SELINA:可是...我公司....剛請了一批新人....呀...有了...我稍後通知妳!
沈SEASON:...謝謝你..師姐...妳真的好人...

沈SEASON和SELINA道別後...沈SEASON唯有再於街上流連至晚上才回家,免母親擔心其被炒之事...


晚上,SELINA的手機響起....

SELINA:CHARLES?
CHARLES:做緊野?
SELINA:是,不過我都想找你..你講先
CHARLES:沒什麼..想跟你談一會,昨天..公司ANNUAL DINNER..發生了一件小風波...有女同事被工作壓力和情困意圖跳樓自殺.....幸好給我勸服...我只奇怪...公司職員對呢件事既態度.....竟然非常冷淡....在他們眼中....除了工作,完成deadline....好像沒有其他.....
SELINA:你又不能這樣結論....對你有什麼影響?
CHARLES:我只是開始懷疑我放棄醫科,投身會計界的決定是對與否....
SELINA:你現在已是MAC大會計行的高職位,公司文化你可以慢慢適應
CHARLES:你應該知道我為了誰而轉行吧...
SELINA:.......


****(打到手累了....)
****欲知CHARLES,SELINA,沈SEASON的關係如何發展?

--待續


----
角色:

QUEENIE--張聞遲 :MAC 兩大group之一SENIOR MANAGER,為人刻薄,喜歡壓逼下屬以最快完成工作,被下屬稱為”女魔頭”,亦懂常用姿色lum客戶,因而取得很多上市公司的大client,其名言是:”總之我只在乎個結果,至於過程我唔mind既!”
程萬豪--謝老四:MAC 主席
沈SEASON--葉船:大學會計系女畢業生,出身local firm
CHARLES--四眼辰 :MAC 兩大group之一SENIOR MANAGER,為人正直,顧及他人感受,體諒下屬,本身出身醫科,但不知什麼原因,突然毅然投身會計界...
SELINA--嘉泳:曾是CHARLES女友,因SELINA工作投入,兩人關係殭化進入冷靜期 

沒有留言: