2006年4月2日星期日

情陷夜上環 ~ 會計界從此風起雲湧04

~By 一個不再做逼科的奴隸 上回 : 沈SEASON於一間本地會計師行(local firm)工作了一個月...因被指工作上有缺失,半屈下被炒魷... 在萬念俱灰下巧遇大學師姐SELINA,答應會幫忙搭路......... 另一方面,CHARLES致電SELINA,傾訴同事企圖跳樓事件,原來SELINA曾經是CHARLES女友,... ****本故事純屬虛構,並無影射任何人物,公司,行業及其從業員 ******** ---------- CHARLES:我只是開始懷疑我放棄醫科,投身會計界的決定是對與否.... SELINA:你現在已是MAC大會計行的高職位,公司文化你可以慢慢適應 CHARLES:你應該知道我為了誰而轉行吧... SELINA:.......CHARLES...我明你的心意的.....但係我真係無要求過你轉埋呢行...... CHARLES:你根本唔明我心情......你知唔知自從妳第一年出左黎大會計師行做野之後,....我同妳既距離就好似越來越越遠,...妳成日通霄做野唔得閒.....每一次見面妳既話題就會轉到工作....乜野...邊個client幾衰...邊個senior又點壓迫妳...果晚又要通頂同d同事點一齊攪掂d數........當時我覺得o係妳既世界入面好似只有工作... 仲要係一份我唔了解既工作......我只可以講幾句支持妳既說話之外,仲有乜可以同妳分享......當時我覺得我開始唔明妳既心境同情況........ SELINA:....雖然你之前沒真正講...我明的...CHARLES,你就咁做左果個決定..... CHARLES:.........可能妳會覺得好傻....就咁放棄醫科... 但係我真係想投入想明白妳既世界,妳既心境,...唯有投入呢行先可以真正體會,與妳分享工作既喜與悲,...拉近我地既距離... 雖然我入唔到妳間大會計師行BIG一齊做野....我對呢行了解好多... 我知道.....雖然我地宜家大家了解多左.....但係大家都各有各忙左一排... SELINA,我地仲有冇機會........ SELINA:..CHARLES,...我真的感激的..我好APPRECIATE...但係俾D時間我.....工作又咁忙,我未有時間考慮我地之間既關係......不如我地唔好講呢樣野住.... 我有D野想你幫忙........ CHARLES:.........幫忙?...好,妳講 SELINA:..我有個師妹今年畢業....岩岩被間local firm無理辭左...我覺得佢係叻女黎...只係唔夠運...咁岩我這邊又未請人......CHARLES,你果邊會唔會幫到? CHARLES:.本來都未請人....咁岩有同事走左....應該都需要人....可以試下...好,妳叫佢搵我 SELINA:..好....我通知佢...CHARLES,唔該你... 再講番...沈SEASON被炒魷當日...於街上流連至晚上才回家,免母親擔心其被炒之事... 回到家裡,吃過飯後... 想起自己未能跟大學同學考入大會計師樓(逼科),現更想不到會連local firm都做得不好而被炒,....心情跌到谷底.....終於忍不住哭了起來 SEASON母親已察覺,詢問下終於得悉.... SEASON:媽,...我對你唔住...入唔到大會計師樓拎高薪厚職....宜家連local firm都做得不好 媽..我係唔係好無用.....我真係愧對你一番供我讀書....... SEASON母:傻女黎.....邊個話我個女無用....我個女唔知幾叻,...只係一時唔夠運... 我當時都叫妳唔好讀會計....不過妳既然當時咁中意咁想讀,..我都無阻妳..... SEASON:媽....點解妳成日勸我讀會計.... SEASON母:....哦.....無..呢行都唔知D人做乜既....讀醫生律師咪幾好.... SEASON:媽...我諗通喇....既然我已經揀左....我唔會咁易放棄.....我要話番人聽我沈SEASON唔係無用,我一定要o係呢行有作為.... SEASON母:.... 此時,SEASON手機響起....原來是SELINA...通知SEASON可以聯絡CHARLES,經介紹試見工入MAC萬豪會計.. SEASON:媽...好消息.....我師姐介紹我入一家大會計行見工........ SEASON母:..係?...係哪一家? SEASON:是,MAC萬豪會計...媽,妳問黎做乜,都知邊家咩? SEASON母:...(心情一變,有少計擔心)....哦,無....咁咪好....妳恨左好耐,努力... SEASON:我一定會努力......媽,我唔同妳講,我要準備下見工...今次唔可以再衰.... SEASON母:(心諗.....唉....點解會係....萬豪會計...轉折間..都係避唔到..唔通係天意.) 到了,SEASON到MAC見工當天.......SEASON一早出門....到達MAC萬豪會計於上環的辦公大廈... SEASON:嘩...裝修好莊皇....大會計師行,果然唔同.... 於大堂,SEASON見有LIFT,即衝上前....豈料LIFT門即自動關上..險些將SEASON夾倒..幸好有一位男職員及時按開門... SEASON:呀...唔好意思,先生...唔該晒你.. JOHNNY:唔駛客氣....咦....同事,好生面口喎,.妳係邊GROUP既? SEASON:哦....我係黎見工既.... JOHNNY:咦,妳按5樓?係唔係CHARLES 果GROUP? SEASON:咦...你點知....是的... JOHNNY:我都係呢GROUP....希望可以會見到妳..(LIFT已到)...我走先 SEASON只好笑著點頭... 終於見工,由CHARLES親自見SEASON,看過SEASON的RESUME,便問了幾條簡單的問題,之後再談話 CHARLES:妳既情況,SELINA都同我講左好多...我都明既 SEASON:我一定會好努力...做大會計師行係我既志願....我有信心可以做得好... CHARLES:好...SELINA都讚妳係叻女....應該無乜問題,有我推薦妳,機會會好好多,我地而且都要人手.. SEASON:CHARLES,好多謝你,....咁我駛唔駛再見PARTNER...? CHARLES:呢度比較特別...我地老闆好忙...,我地年年請咁多人,佢都好少會自己見,通常會交俾我地見人,我地RECOMMEND,佢睇過OK就會請.... 我地呢度分兩個大GROUP....一個就係我,一個就係另一位女經理...通常由老闆分配入邊GROUP...我都希望妳入番我GROUP....大家有個照應....不過呢樣要老闆決定... 好,SEASON,妳或者番去等消息..... SEASON:好,CHARLES,好多謝你 幾日後....於程萬豪的辦公室裡...正審閱文件....看到沈SEASON的申請表(附相)... CHARLES:程生....呢位係我推薦既新人.... 程萬豪跟CHARLES說:呢個女仔幾靚喎...無問題.....咦,QUEENIE果GROUP咪岩岩走左個人,應該入QUEENIE果個GROUP岩佢多D.....CHARLES,你無問題呵? CHARLES:呀...程生.....無問題...你話事..(苦笑接受)... ****欲知沈SEASON入大會計師行會發生什麼事?如何發展?SEASON母為何不想SEASON入會計及MAC? --待續 ---- 角色: 沈SEASON--葉船:大學會計系女畢業生,出身local firm,對未能跟大學同學一同考入大會計師樓而心有不甘,...一次機緣下重考入MAC工作,展開其新生活 CHARLES--四眼辰 :MAC 兩大group之一SENIOR MANAGER,為人正直,顧及他人感受,體諒下屬,本身出身醫科,突然毅然投身會計界,原來是為了想了解前女友SELINA的世界,補救轉淡的關係,可惜沒有得到SELINA的感動... QUEENIE--張聞遲 :MAC 兩大group之一SENIOR MANAGER,為人刻薄,喜歡壓逼下屬以最快完成工作,被下屬稱為”女魔頭”,亦懂常用姿色lum客戶,因而取得很多上市公司的大client,其名言是:”總之我只在乎個結果,至於過程我唔mind既!” SELINA--嘉泳:曾是CHARLES女友,因SELINA工作投入,兩人關係殭化進入冷靜期  JOHNNY--MAC職員,SENIOR級,屬CHARLES的GROUP,本身為人樂於助人 程萬豪--謝老四:MAC 主席

沒有留言: