2006年4月9日星期日

香港International Firm的實況???

在網上看到某人講關於他所工作的International CPA firm................ 怕怕.........emoticon 剛入了一間所謂 international firm (R字頭), 但本人覺得他的作風與 local firm 無異: 1. 沒有一套完整的 audit procedure e.g. sample size 由 partner 決定, 著重 vouching...... 2. 員工要自己帶電腦 3. 出 JOB 用膠袋裝 working papers 我初頭以為係印左公司名, 但點知係人地黑色底, 再有一點點0個隻袋 影響儀容不特止, 叫個女仔點拎0者?? 拎電腦, 拎 wps.......拎到我想發脾氣!! 我 咁有力氣就去做地盤啦! 暫時只觀察到這些. 不過, 如果大家有意入這間公司的話, 要好好考慮清楚. 其實我個 post 只係想0的人諗清楚先入呢間 firm, 並唔係想唱衰間 firm, 但唔知點 解0的人好似對我個 post 好反感咁. 有咩得罪, 真係要 say 句 sorry 先. 講真, 入之前, 我都已經知道要自己帶電腦...但入到去發覺除左電腦無之外, 有好多 野都唔係咁完善, 我驚訝點解一間 int'l 會係咁. 可能大家認為我唔應該嫌三嫌四, 因為打工係咁架啦, 而且咁接受唔到咪走囉. 我走出 big 4 係因為裡面生活太非人, 我想有返少少私人空間, 而加唔走原因, 係因 為我深信其他 firm 點都會有0的0野令我唔滿意, 所以無謂轉. 或者, 我之前用錯語氣所以令大家反感, 希望大家多多包涵.

沒有留言: