2006年4月12日星期三

個案3:在Commercial工作的Accountant

唉.......................... 我想我的Blog就來可以改名做反會計聯盟..... 其實Account是一樣很又用的科目...但Accountant不像外國那麼受人respect...我在US話俾人聽我是CPA, 租車去玩都不用deposit!!emoticon 在香港給那些PK employers攪到Accountant個名cheap cheap...因為Accounting係Supporting department而唔係Profit-making department, 連公司Bonus都沒有份!!!!!!!emoticon 我04年Cityu Major in information systems +minor account 入左大保險公司(股價年年升到股東開心那一間)做accounting analyst of finance,有LCCI level 3 , ACCA level 2, IIQE paper 1-5. HKSI 1,7,8,12都出來只得7,000,而家月入都未過一萬。我還有FAIQ 同7 科LOMA FLMI係手,under pay 到無人有。 . . 好彩好命,畢業後做左唔夠二年M記 Finance Control team都叫嘗過FC 的滋味(辛苦到極) ,而家HSBC investment banking 12K請左我做Fund accountant ,下個月返工。 而家等埋UBS I-bank 個邊出埋interview result 先confirm 個offer。 之前既低人工咪當俾大保險公司補習費law,現在大公司間間有得in ,叫價12K-15K。如果唔係人工咁低,我都唔會考咁多試密謀轉 工。ACCA level 2, IIQE paper 1-5. HKSI 1,7,8,12,FAIQ, FLMI 係我搵銀行工的必殺技,HR 勁buy 。希望考埋CFA ,再轉多次工我唸三年後可以有20 K

沒有留言: