2006年4月12日星期三

個案1:在Commercial工作的Accountant

在Commercial工作的Accountant究竟是怎樣的??????? 個案1 d 老細/fc 個個當你舊人上左身咁, 即係咩都冇乜講, 返工立即叫佢埋數或者拆 schedule 比佢... 我呢份工, 第一日埋company level既數, 第二日埋consoild (with大陸盤數), 問題係 , 若果發現佢地p&l 及b/s 唔平, 比一堆幾百個folder的file 你搵, 搵唔到 , 唔準我 問大陸會計... 因為佢地唔係report比我喎... 最重要係, 成班會計部都係老屎忽老姑婆, 行埋d 問題以為佢溝佢, 叫你自己問老細 .... 喂... aging 放係邊唔駛問老細下話? 最攪笑係, 開個invoice system, 會計部包括controller 冇人安排開比我, 搵親佢就 唔得閒, 最後我上去搵logistic d 同事幫我開個id, 返落攪掂d 野仲要比fc 話.... 家陣真係份份都豬頭骨... 人工又唔係高... (呻下者, 我知要捱落去, 返左半個月工, 忍埋忍埋唔出得聲者) . . 返左成廿日工, 分別同我部門講野次數 我上司(controller) - 唔超過廿句, 起碼有十幾句係叫我做d咩, 三句係講明唔準我問 大陸同事 同部門兩個八婆 - 加埋五句, 只係問下bank statement 放邊, 點check bank bal, 但 答左等於冇答 其他部門, 是但一個都多過以上同部門, 包括大老細.... 我唔明佢點解唔炒我(可能fc都奇怪, 我竟然埋到year end盤數去audit , 拆埋 schedule mark subseqence payment 同做埋comparsion figure), 請奇怪係, 咁唔 like 做乜要請我? . . 上年年尾已經冇做果間大建築公司啦 , 佢打算調我上北京, 我走都走唔切啦 跟住諗住年尾, 幫住佢手做audit + other accounting service先囉, 跟住上個月先再 搵工 仲記得上一間公司提攜我個ceo 收信後同我講:"jimmy, 外面個世界好難做架, 唔只人 事, 仲有工作模式都好唔同, 好難適應" 諗番起.... 唉... 不過都走左出黎, 算了, 以前十幾人歸我管, 家陣票都要自己開埋 .... 所以我一直都唔信會計市道係好 . 其實個關係, 係咁的 我以前個位係accountant, 跟finance manager, 最頂有個fc, 我title雖唔高, 但我同 樣係管哂大陸的所有會計部, 以及香港有個aa 及sr a/c clerk 幫我手 後尾, 我大佬(個fm)玩野走人, 我同另一個aam (另一team 個阿head) 頂左一陣, 果時 好肯同fc捱義氣, 後尾fc升埋做ceo, 要請番個fc, 我同個aam 話明叫功臣, 一人"職銜 "上升左一級, 我同佢都partner 慣, 所以做事都算暢順 好勒, 新fc上場, 三把火都冇問題, 野我地個個照做... 但條友都係玩野架啦, 加左d internal audit function 我地做, 真係要design audit programme 同working paper 比d 同事填(大佬我做costing 架咋), 條友control d野又唔做, 平常entertain 其他 project 同事收料我地頂哂, 條友日日係度都唔知佢做乜(一d 都冇pick up番我以前大 佬d 野) 捱左好耐, 個am 同佢team 人都走哂, 我下面個aa 又走埋, 跟手佢全個會計部都請哂 佢做audit firm 時d人, 我叫做好在佢一黎就聽聽話話 , 捱得耐d.... 但機會始終黎 勒, 北京做左五六年個會計頂佢唔順, 佢考埋cicpa 所走人, 我上左北京兩個星期攪交 接同請人, 跟手新同事落黎d report 佢話信唔過, 係都要我上去長駐半年黎做, 大佬, 我返緊學喎, 我又結左婚, 要搵呢d 工我都唔駛揀呢度啦? 最後去到ceo 度, 當然我老細表示要respect 佢在fin dept 所有決定, 希望月中可以 返黎一兩日咁... 但唔好忘記, 我下面個aa 又走埋, costing d 野邊個做? 我在北京 拎唔到香港d料, 做唔到架喎, 大老細成日要睇住report做野, 車.... 咁咪搵我黎玩? 結果我走左, 佢咪又係請番個自己人入黎, 都唔駛佢返北京, 冇野講了

沒有留言: