2006年4月18日星期二

情陷夜上環 ~ 會計界從此風起雲湧06

~By 一個不再做逼科的奴隸 上回 :沈SEASON第一天到MAC上班,巧遇JOHNNY及輝 等同事,及後得知不是入CHARLES的group而是入 QUEENIE的group,並見到不少大會計師行與l ocal firm不同的現象 QUEENIE與 沈SEASON首次見面,QUEENIE即想叫這位新人一起出去與IPO的客戶開會 SEASON:....(有點驚愕).我??...呀,我第一日返工咋喎,乜都未熟習,..manual都未睇.... QUEENIE:傻女黎既,唔駛識住既,d 野我會同個客傾,妳咪當聽下野,見識下,..我覺得妳個人好似幾smart先俾個咁難得既機會妳  SEASON:...QUEENIE,多謝妳,我係有信心的,..不過我驚我會講錯野得失d client... QUEENIE:唔駛驚,...妳可以唔駛點出聲...有我地睇住丫嘛,我會同另外兩個女同事一齊既,放心 SEASON:好,QUEENIE,要妳多多指教了 QUEENIE:好,妳先出番去,我準備下d資料,一陣間先再介紹果兩個同事妳識,同埋同妳交待背景... 沈SEASON返回”豬肉"木台"”睇manual打發時間,而JOHNNY從同事口中得知SEASON不是入同一group,有點失望......藉機”途經”附近,跟SEASON談幾句 SEASON:咦?JOHNNY? JOHNNY:妳坐呢邊既?入左QUEENIE個group? SEASON:是啊....無機會同你地合作tim... JOHNNY:...實有機會既.... SEASON:你知唔知呢group d人好唔好架?...佢地好似個個好認真咁.... JOHNNY:哈...我地呢度係咁架...一到deadline就好似暴風雨前夕咁....d人無乜點既,不過....(細細聲道)妳反而要小心妳老闆QUEENIE... SEASON:QUEENIE?佢好似幾nice丫.... JOHNNY:總之小心d.....聽講佢一harsh上黎唔係人咁品,仲有.... SEASON:唔怕喎,我之前個老闆都惡到死,我頂得順既.. JOHNNY:妳...下午有冇同事一齊食飯?無就不如一齊....我介紹我個group d同事你識下... SEASON:無啊,..好呀... 說時,QUEENIE叫SEASON過去,... QUEENIE:SEASON,我介紹兩個同事妳識....呢個係BARBIE..呢個係MAY... BARBIE/MAY:HELLO SEASON:我叫SEASON,多多指教 BARBIE:SEASON? 點串? SEASON:S-E-A-S-O-N....SORRY,我個名比較少人用... BARBIE:幾特別喎...咁我地PEAK SEASON要靠妳喇.....妳果陣戰鬥力最高吧...哈... MAY:哈.... SEASON:(苦笑)...SORRY,乜野係PEAK SEASON? QUEENIE:妳新黎,可能唔知,我地大會計師行因為好多上市CLIENT都係12月份做截數,...所以我地好多時頭果幾個月就有一大堆REPORT要出,果段時間我地呢行都會叫PEAK SEASON... SEASON:原來係咁.... QUEENIE:SEASON,陣間我地去見佢個客係我地potential既大客黎,佢地想攪IPO上市..仲未選定用邊間大會計師行...之前我地老闆同佢地傾過下,今次再去傾....如果傾得成,我地會有單大JOB做.....但係,..妳件SUIT唔係好得喎... SEASON:下?...新買架喎...咁點算.... QUEENIE:我地呢行最緊要俾人professional既image,...唔緊要,妳陣間無人陪妳食飯架喇?...同我地一齊食完飯後,買番套SUIT... SEASON:....咁...,好的 於是,沈SEASON便走回JOHNNY說:唔好意思,QUEENIE要同我食飯,我諗唔得喇.. JOHNNY:...唔緊要,...下次囉,...同老闆緊要,唔阻妳,拜 SEASON:拜 到了午飯時間,她們食過飯後便陪SEASON一同選一套”合適”的SUIT QUEENIE:姐妹,識做喇.....”裙有咁短得咁短,LOW CUT有咁低得咁低,衫質地有咁薄得咁薄”,咁就乜客都傾得掂喇...呢d野唔駛再我教妳地架喇... BARBIE/MAY:知道了.....SEASON,試衫喇... SEASON見到有點尷尬道:真的要咁?...我做核跌咋喎.... QUEENIE:係架喇...SEASON,宜家乜都要講包裝架...妳睇我地都係咁著喇,只要著得professional咪得囉,.性感少少先夠入時嘛.... SEASON:..咁.. BARBIE細細聲同SEASON說:應承la,妳想唔撈咩...女魔頭好少咁好聲氣... SEASON:好... 於是,四名靚女穿著low cut短裙到客戶office開會了... 入到客戶office 裝修豪華的meeting room,等了一會,便見到客戶的董事長,一位中年男子 QUEENIE:陳生!你好,又見面喇 陳生:QUEENIE!無見一排又靚左... QUEENIE:要見你喎,陳生... 陳生:咦?有幾位女同事喎.... QUEENIE:係呀....細路女帶佢地黎見識下...我地公司最中意培養人材架,叫人喇... SEASON/BARBIE/MAY:陳生,你好 陳生(眼甘甘的望):你地公司真係好野...越請越靚,咁先係professional嘛... QUEENIE:陳生,你都睇過我既份engagement letter 架喇...應該無問題丫.... 陳生:你地做野我有信心既...不過....你都知有其他大會計師行有同我地傾過... QUEENIE:...陳生...呢度冷氣好似壞壞地喎...(說時打了眼色給BARBIE等人)..脫下SUIT外套... BARBIE和MAY都脫下SUIT外套,SEASON則不知發生乜事.... 陳生(眼甘甘的望了幾望):..不過..好...我都係決定你地幫手,...果間BIG搵埋d二打六黎同我地傾,另外果間C記就搵d 四不像既女同事黎同我地傾,一d 都唔professional,你地就唔同...咁先係profession嘛..我地最中意同專重我地既會計師行合作.... QUEENIE:...陳生,..咁無問題喇...多謝喎.....我地傾埋d細節先... ****欲知故事發展,請看下回 --待續 ---- 角色: 沈SEASON--葉船:大學會計系女畢業生,出身local firm,對未能跟大學同學一同考入大會計師樓而心有不甘,...一次機緣下重考入MAC工作,展開其新生活 CHARLES--四眼辰 :MAC 兩大group之一SENIOR MANAGER,為人正直,顧及他人感受,體諒下屬,本身出身醫科,突然毅然投身會計界,原來是為了想了解前女友SELINA的世界,補救轉淡的關係,可惜沒有得到SELINA的感動... QUEENIE--張聞遲 :MAC 兩大group之一SENIOR MANAGER,為人刻薄,喜歡壓逼下屬以最快完成工作,被下屬稱為”女魔頭”,亦懂常用姿色lum客戶,因而取得很多上市公司的大client,其名言是:”總之我只在乎個結果,至於過程我唔mind既!” SELINA--嘉泳:曾是CHARLES女友,因SELINA工作投入,兩人關係殭化進入冷靜期  JOHNNY--MAC職員,SENIOR級,屬CHARLES的GROUP,本質為人樂於助人 輝--MAC職員,2級,屬CHARLES的GROUP,是JOHNNY死黨,本身與JOHNNY同年一齊training,惟JOHNNY表現突出,輝則表現欠捧,遭”slow track”(不能於正常promote期升職),因此兩人相差兩級,輝為人生鬼風趣,但因樣衰而長期溝唔到女,常被嘲笑稱為”失敗輝” BARBIE:MAC職員,2級,屬QUEENIE的GROUP 程萬豪--謝老四:MAC 主席

沒有留言: