2006年4月12日星期三

個案2:在Commercial工作的Accountant 看完仲有幾多人想轉工做Account????emoticon 我依家係一間A trading公司做緊full set, 要處理埋老世的私人工作, 例如幫佢屋企交埋水電煤credit card, 有時仲要幫佢配埋燈膽...佢請工人又要幫佢搞文件. 幫佢個仔影印埋功 課etc. 係公司幫佢book 機票, 做admin 工作, 訂水訂文具...花都要林埋. 以前連杯都要洗. 咁工作得閒時做咩都無所謂. 人事方面要處理同事的employment contract, 請假等等. 當然主要都要做會計的工作. 做左幾年, 見到人工唔係太差, 睇錢份上, 而且得閒的時候做咩都無咩所謂, 當打發時間都得. 近呢幾個月 老世同老闆娘再開多左間B公司, 是一間小朋友補習社, Location在依家公司的對面 老世要求我每天過去坐2小時, 做個邊的會計工作跟單等, 做完就拎番有須要的文件過番去A 公司入數. 仲有好多同事都係2邊走來走去, 上午在A 公司做Clerk, 下午過去B公司做receiption. 仲要求幫佢唸埋成set system, 點樣收錢入錢出invoice...紀錄attendent、customer record等, 一個人做2邊full set of accounts, admin, personnel....真係做到好累. 又要叫我管理埋A, B 各公司的人, 睇工作進度, 有時自己覺得, 我連自己的工作都未必做得起, 仲 點睇別人呢?自己都好亂跟2邊. 係度教的老師都成日講, 咁樣做野點得呢?點可能一個人follow咁多的工作... 前幾日同老世提過咁樣工作好辛苦, 佢就話相信我的能力是可以做到, 只係逃避..講左一大堆說話叫我地班年青人唔好下下都怕辛苦. 每一樣工作都是experience喎. 當中會學到好多野. 同埋話2 邊公司都同一個老世, 無分彼此, 所以叫我地應該唸跟本是同一間公司, 仲話老世唔可以擁有2間公司的?一間子一間母, 好多出面的公司都要你跟晒咁多間啦...........(但佢無唸過人地唔 會得一個會計仲要搞2間公司的3個department). 唸左幾日, 唸緊resign or not. 人工是ok 的, 但有時唔係為錢, 唔係路的工作環境都應該要考慮. 和簽份employement contract 時, 只under一間公司個名, 但做2間公司的工作, 是否合法呢? . . 佢要求我為佢新公司唸好套system 運作...前幾日先鬧, 點解咩都follow唔好...(已經好多野做, 仲要唸佢點運作..跟本無經驗) 小朋友補習社, 又唔肯寫套software出單出receipt, 用excel 出invoice...唔亂有鬼. 一亂左就話follow up 唔好. 每個小朋友番一堂都要mark attendent,老世問我萬一紀錄小左堂, 我做會計的對數點對?我話我跟單入數, 都好難睇到補習社的人流出入....佢就叫我唸方法解決mark 小左的問題, 請問可以點解決?跟本係人為的疏忽, 而我本身又唔係長時間坐係度睇人流, 佢就係成日搞呢d 問題出來要我去唸...(已經好多野做架啦), 一陣又話老師呃鐘, 點解決...乜乜叉 叉... 我只係一個小小的會計, 如果我真係有能力一個人design到個完美的system, 我唸唔係呢個人工, 而且自己去開公司了. 所以你講得岩, 唔洗係度捱會計. 唔洗打份工啦. quality of work, 對啦, 依家要做2邊, 好多analysis 我已經做少左...好多工作miss 得就miss左佢. 可能以前對數對2次, 依家減左次.... 以前可能細心到, 做petty cash 都每個transaction一張voucher 依家每個月一個break down算. 最好半年一次添. 仲要一次過去銀行拎一大舊錢洗半年, 都費事成日去銀行. 哈, 你提shipping...我以前仲要報關, pack 埋貨. 一手包辦, 之後老世先請多個女仔幫手, 依家個女仔都2邊走. 一間公司無話無左邊個唔得, 但突然走左個咩都肯為你做既人, 你點都會震腳大亂. 要搵一個信得過既人是好難的, 特別係做會計要搵個老老實實既人. 呢d 唔係有錢就可以搵到的. . . 拆拆下數要urgent落樓買電芯俾老世個仔打gameboy用.. 哈哈! 番上黎重新睇一次. 晒左不少時間! 仲有一次去接佢囡囡放學, 去山頂圖書館還兒童圖書 有時更覺得自己唔知係工人定秘書...好似已經唔係會計了. 連佢拎身份證都關我事. 有時老世問一條問題, 我會問佢問緊邊間公司的...好好笑. 老世成日都講ot, 做唔晒當然要你ot 啦, 你自己既事來...佢話 仲話邊個出面唔洗ot 先??哈, 你死唔死....仲講多野做喎, 你自己ot 晒佢. 我唔理. 好, 依家又夠鐘要訂水了. 一陣大家無水飲, 又要去台水了. . . 係..我都漏左it support! 仲要24小時hotline服務! 有一次搞笑到佢要某個software, 話唔理你, 你bt 番黎都要死俾我. 好好笑... 依家已經胃痛了. 真係因為壓力太大 工作糧又唔係話十分之勁, 但d 工作濕碎到人都癲, 基乎樣樣都關你事, 無廁紙又問你... 有時都唔明, 點解做會計都搞成咁. 已經邊做邊讀書, 做左幾年, 我都已經唔係當年既我啦.... 有時問下自己有咩理由都仲要係度配燈膽, 唔通一日唔離開, 就算考到個牌, 都係要洗杯? 自己又唔怕搵唔到工既, 成日都同自己講, 有咩野未係呢間公司做過丫... 去到邊都一定適應到. 只係換左新工作環境, 要重新來過, 又可能都會係咁..

沒有留言: