2006年4月17日星期一

情陷夜上環 ~ 會計界從此風起雲湧05

~By 一個不再做逼科的奴隸 上回 : 原來CHARLES放棄醫科,投身會計界的決定是 一心想更了解SELINA的心境和挽救破裂的感情...唯SELINA似乎不太領情,一心專注工作... 另一方面,沈SEASON巧經大學師姐SELINA介紹予CHARLES,經CHARLES推薦,並得到程生選中,唯卻被選入女魔頭QUEENIE的group 沈SEASON接到電話通知,欣聞被MAC聘請的消息,即時高興到哭了出來.... SEASON:媽...我終於成功了....一直以來入不到大會計師行是我的抱憾..現在幾經波折...終於如願了 SEASON母:呀......咁...咪好囉...妳咁耐以黎...終於”恨”到了...唔好喊啦...傻女黎... SEASON母(心想):估唔到兜圈子終於她都是入MAC做野....唔通真係天整定既?.... 這天,正是沈SEASON正式到MAC上班的日子了!! 這次沈SEASON不再冷散,大清早就醒來,好好裝扮一番,穿著靚靚的suit,預早便出門口以免遲到, 到達MAC萬豪會計於上環的辦公大廈...裝修莊皇的LIFT大堂 SEASON於大堂等了陣子,見到一個熟悉的面貌,是上次那位替她按開門的男職員,他旁邊還有另一個男職員... JOHNNY:咦,小姐,咁岩呀?...妳好似上次來過見工 SEASON:呀...是啊,我今日第一日返工的,但我未知入邊個GROUP做野.... JOHNNY:咦,恭喜妳喎.......係喎,妳上次係黎in CHARLES果個group...咁多數都係跟CHARLES架喇....我地呢度practice係咁的,in 邊度就入邊個group... SEASON:咦...真架?...你好似係CHARLES果個group喎,咁我地咪係同group同事囉.... JOHNNY:係呀......真係勞幸...我叫JOHNNY呀....係番,未知點稱呼?.. SEASON:我叫沈SEASON...你叫我SEASON就行... JOHNNY:SEASON??..個名好特別.... SEASON:...咦...你隔離位同事呢? 輝:我叫.... JOHNNY:佢叫失敗輝......做乜都失敗既... 輝:衰仔你....哈,叫我阿輝得喇...... SEASON:hello.....咦...你地點解o係樓上落黎,咁早番公司 JOHNNY:....呀..我地其實尋晚係office通頂...肚空空..咪落黎買早餐食.. 輝:....唉...今日唔知仲要頂得幾時... SEASON:..... JOHNNY:好了,我地行先了,陣間見喇咁... SEASON:好,再見 輝:衰仔叫你...幾多次唔好講我個花名出黎.... JOHNNY:咁你係叫失敗輝 嘛.........,溝親女都失敗,做親consol都失敗...升職人地係fast track,你就係slow track.... 輝:衰仔仲講??!....宜家你有異性無人性架喇.... JOHNNY:唔知你講乜....同事黎之嘛..梗要俾個好印象人地.... 沈SEASON到了CHARLES的辦公室,等了一會,CHARLES回來了, SEASON:CHARLES,早晨 CHARLES:SEASON!咁早呀...唔好意思,我想同你講番...由於我地老闆程生安排同配合人手,妳唔係跟我個group,..妳會跟另一位女經理個group,佢係QUEENIE SEASON:呀...是嗎?...明白 CHARLES:ADMIN既同事會過黎帶你去佢地個group果邊....ADMIN同事基本上唔係核數同事,佢地專係同新人交待D ADMIN野,同處理行政野咁...,呀...是..妳雖然有一個月經驗,但入到黎都係當新人咁,會有training重新教妳....ADMIN同事會同妳講 SEASON:好,唔該晒你,CHARLES....... 之後ADMIN同事來了,向SEASON大約講解了新公司的環境和運作 ADMIN同事A:妳下個星期先排到開始有training,..呢幾日唔會有job俾你住,..妳自己睇住d manual先.. SEASON:哦....想請問我個位o係邊度?.. ADMIN同事A:位?..哈....呢度唔係local firm,咁易俾個位妳坐咩.....拿(指著兩張大"木台"),呢兩張大"木台"就係你地平時o係公司做野用架喇,我地通常叫”豬肉"木台"”,唔知係唔係因為個樣似呢...話就話我地通常都會出去client度做野....但係d同事成日都要番黎執頭執尾,..我地呢個group都有一百幾個同事要用... SEASON:下?....百幾個??... ADMIN同事A:哈...係,要用就趁早霸定位.....妳坐o係度睇下野先 沈SEASON便乖乖坐下來,期間她expectADMIN會帶她介紹周圍的同事給她認識....但竟然沒有,四周的同事個個板著臉幹活,...有一些則用奇異的目光望著這位新人,細聲猜測她是什麼來頭等....令沈SEASON有點不自在.... 這時...女魔頭回來了!.. 見有新同事回來,便叫沈SEASON進房談一會.... SEASON:QUEENIE姐,早晨....請以後多多指教.. QUEENIE:叫我QUEENIE得喇,...妳叫SEASON嗎?...幾靚女喎...(SEASON只好微笑) 妳係CHARLES介紹入黎既....我唔理妳同CHARLES有乜關係丫....總之,妳入黎我個group就要跟我既style做野,妳明架喇? SEASON:....我明既!我會好努力咁做 QUEENIE:我唔理妳點努力,總之我既格言就係:”總之我只在乎個結果,至於過程我唔mind既!”妳明架喇? SEASON:....我明既! QUEENIE:妳之前好似o係local firm做過下,...希望妳唔好”學壞手勢”,妳在知道我們d 大會計師行係有一套野,唔同果d蚊型會計師行可以亂咁黎.... SEASON:....(有點難堪)唔會!....QUEENIE,我會從頭學起的 QUEENIE:咁就好了....妳今日都無野做架喇?...我下午約左個客傾單IPO,咁岩d靚女同事又唔多o係office,....不如妳一齊跟埋黎 SEASON:....(有點驚愕).我??...呀,我第一日返工咋喎,乜都未熟習,..manual都未睇.... ****QUEENIE攪乜叫個新人出去開會?請看下回 --待續 ---- 角色: 沈SEASON--葉船:大學會計系女畢業生,出身local firm,對未能跟大學同學一同考入大會計師樓而心有不甘,...一次機緣下重考入MAC工作,展開其新生活 CHARLES--四眼辰 :MAC 兩大group之一SENIOR MANAGER,為人正直,顧及他人感受,體諒下屬,本身出身醫科,突然毅然投身會計界,原來是為了想了解前女友SELINA的世界,補救轉淡的關係,可惜沒有得到SELINA的感動... QUEENIE--張聞遲 :MAC 兩大group之一SENIOR MANAGER,為人刻薄,喜歡壓逼下屬以最快完成工作,被下屬稱為”女魔頭”,亦懂常用姿色lum客戶,因而取得很多上市公司的大client,其名言是:”總之我只在乎個結果,至於過程我唔mind既!” SELINA--嘉泳:曾是CHARLES女友,因SELINA工作投入,兩人關係殭化進入冷靜期  JOHNNY--MAC職員,SENIOR級,屬CHARLES的GROUP,本質為人樂於助人 輝--MAC職員,2級,屬CHARLES的GROUP,是JOHNNY死黨,本身與johnny同年一齊training,惟JOHNNY表現突出,輝則表現欠捧,遭”slow track”(不能於正常promote期升職),因此兩人相差兩級,輝為人生鬼風趣,但因樣衰而長期溝唔到女 程萬豪--謝老四:MAC 主席

沒有留言: