2007年1月22日星期一

CWB板前壽司

轉自newsgroup的...
今日去食完返黎,真係睇到我眼突,乜撚野管理咁差.離晒譜! 

1)成班師父都係中三四咁既樣,一路吹水一路整壽司,仲講邊條女正呀,上次上邊度
玩呀之類...d衫又污糟!屌,唔講以為自己去左mk d平價店!

2)有個人係咁o係度清潔/消毒d壽司罩,但係你知唔知佢點做呢?就係o係張su
shi train上面每一碟壽司個罩羅起,用一個膠水壺噴兩噴,再用一張廁紙抹
一抹就算,最奇異既係,果張紙一路都唔換,抹左幾十碟,即係上個罩既污糟野,係會
帶落下個罩度,如此類推。另一樣奇異野係,罩緊壽司既罩都要清潔,咁我仲食唔食入
面果件壽司好?我睇住你羅起個罩,抹兩野放返落去,而個罩又係掂倒件壽司喎,咁即
係點呢?

3)佢一路噴果支野,下面原來放左碟魚生!哇我屌,雖則你d噴霧可能係可食用,但
我冇理由明知有消毒野都擺口落口呀?痴撚線!

4)個別員工冇禮貌,order左既sushi做咁隊過黎,完全唔講野...d 
waiter仲好笑,一野放低,再加多句『先生,你碟野』

如是者,我食左三碟就閃了!

沒有留言: