2006年7月25日星期二

Fwd:港女為件行李比人趕落機

又一經典港女~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 話說出發果日7/7 CX504 班機係09:10am起飛, 咁我08:45一上到機因為太疲倦就即刻訓著?……… 開頭都feel到架機開始行緊,去到起飛跑道突然間又停?大概成15分鐘, 跟住聽到有個空姐用廣東話,國語同英語廣播 : 請所有乘客將手上行李放回座位下,.......多謝合作! 當時周圍d人已經昅睇下邊條粉腸咁麻煩,但都無發現... 再過多15分鐘(已經9:45am)又聽到廣播, 今次係機師 (用英文,內容大致上係) : 而家因為經濟客艙有兩位乘客, 唔願意聽機組人員勸籲,將手上行李放?適當位置, 所以我地起飛時間將會延遲,如有不便,敬請原諒! 全機人即時起哄 + 粗口 (我都有參與), 當大家好努力要搵出兇手時, 突然d空中小姐+少爺好緊張走來走去, 我聽到其中一個話 : 開番道機門比佢地入黎..... 隔?一陣就見到有3至4個機場保安同2個航空公司d大粒行去機尾右邊窗口位, 個兇手終於現身啦......... 呢條友唔係亞伯亞婆或者國內同胞,而係一名廿令三十年歲,個樣都ok o既香港女子, 其實件事已經發展到要呢條X婆(請原諒我咁稱呼佢,因為佢實在好不知所謂)落機, 佢地擾攘?15分鐘,佢都"賴死唔走",重要同佢地拗點解要佢落機, 真係佢X味呀.... 已經10:00am,救星終於到o勒........ 有3個警察o黎到,開頭都係勸果條女自己行落機, 但條女都係用拖字訣"賴死唔走", 重同個幫辦講話搭開都唔洗將個袋放落地下, 點解今次又要....... 連個幫辦都頂佢唔順話(都幾惡) : ?.....小姐,我而家比最後一次機會你, 如果你再唔合作,我地會立即採取拘捕行動! 條女即刻"笠晒水",拿拿聲?住佢個裝?金銀珠寶, 價值$5,.xxx o既名貴GUCCI jolicoeur bag開始行出機艙, 咁我地全機人都好君子用熱烈o既掌聲歡送佢(當中夾雜?d英文粗口), 佢重好串同我地話 : 唔關我事o架,係佢地(機艙人員)太執著, 我個袋大?兩吋,係都要我放落椅底咋喎! 真係佢X味呀 x 10000000.... 重有同佢同行果兩個fd都同佢一齊落?機, 真係累街坊 最慘係d空中小姐同少爺, 又要由頭check過晒d行李艙.... 攪到10:20am先可以起飛(足足遲?成粒幾鐘,真係X佢個肺) 後來坐?我隔離個日本婆問我, 知唔知個女人係乜野國籍? 我只係好?咁答佢 : 係一個中國人! 我重將當時情況影?相(嘗試post啦), 如果有人係識佢o既話, 唔該教下佢搭飛機o既規舉啦!

沒有留言: