2006年7月19日星期三

十八區奇人奇事

昨天郵政總局發行了 「香港十八區特色」特別郵票, 大家有沒有收藏呢? 其實香港十八區有很多有趣的事,不知大家有沒有遇上呢? 以下是一些十八區的奇人奇事,如果大家自己親身有一些經歷,可以在這裡分享的 [元朗區] 單車雙煞 1號 - 整架單車裝上過百閃燈,只會於晚上出現 2號 - 架車有兩個石油氣樽,而且車上插有好多塑膠花, 佢鐘意響馬路亂咁踩,唔知係咪想博俾車撞死, 只會在日間出現 丐幫三人組 1號 - = 歷史最悠久,相信超過十年,頭髮好似茶葉餅, 拎住兩袋唔知乜野,係丐幫三人組最型既一位 2號 - 其中一隻手包到好似拳套咁,莫非想學打拳? 3號 - 一個頭包毛巾及手持紅色水杯既女人,成日 自己一個響度笑,多於冬菇亭熟食檔一帶出沒 圖書館抄寫機器 出沒於元朗大橋圖書館,鐘意一邊睇報紙一邊 拎住本簿狂寫野,但係d字細到用放大鏡都未 必睇得清楚 7 -11肥佬石像 佢係最近呢幾個禮拜至出現既新怪人,現身於元朗 大馬路泰林電器隔離間七仔,鐘意買酒飲,奇特之 處係佢會交叉手咁企響同一個位置達數小時之久, (企幾個鐘係我估既,只係因為我成日經過都見佢 企響度,唔知佢中間有無走過,如果有巴打多係果 邊出入可以留意下) 兩個派街招王 出末於千色廣場對出個斑馬線~ 日夜派街招~ 我覺得佢地好有恆心同藝力~ 男既一有人行過就會講: 請埋黎羅張! 女既就會話: 好心羅張啦,好辛苦架我! 最近仲有個接傳單王, 佢年約二十歲, 經常手持一大堆傳單同各式印刷品, 行路速度極快, 出沒於元朗圖書館及元朗廣場 [屯門區] 良景美少女 一個痴痴地既乞兒 成日問人可唔可以比20蚊佢 據說佢個仔死左 加上老公走埋先至唔正常 屯門 大興 唔知幾歲 成年男子 有紋身 成日無啦啦踢柒人地d電單車 飲咳藥水 成日無啦啦亂咁屌人 d人屌佢唔好咁嘈 佢會話自己麥麥柒柒 成日去新墟打機 拎住枝可樂裝咳藥水 打機打到成部機係咁震 成日係新墟仁愛堂食飯盒 食撚到成條街都係 最奇怪 機鋪d老細對佢無咩野 屯門老雞 出現係屯門市中心 冬天十幾度都係背心加厘士 成日同d阿伯傾計 聽人講佢做雞 [上水區] 有個肥佬行路唔係向前行係向後行,一時帶住玩具眼鏡 佢有時會行去d食野既地方搶人野食 彩蒲 果條友之前成日o係火車站隔離個的士站幫人開車門, 佢幫你開左你唔俾2蚊佢佢就會屌9你,我之前都見過 有個人唔俾錢佢佢就用度的士門夾果條友! 仲有好耐之前都有個阿伯成個麻原章晃咁坐住架輪椅, 好似十幾年冇沖涼咁款,好很臭! [粉嶺區] 一名約十零歲既靚仔,看似有精神問題,經常係祥華村內模仿?小巴 演技逼真,有〔路口停低,搞下倒後鏡,望燈,踩油,轉波,"車定"灣,停車上落客〕 [沙田區] 1,(瀝源)馬騮王 貌似馬騮,成日見佢同d細過佢好多o既街童係公園玩,有時都見佢送外賣o既,不過好 似廿歲出頭 2,(禾輋)臭串''''''''''''''''吉''''''''''''''''腳人 對腳好似有問題,行路''''''''''''''''吉''''''''''''''''下'''''''''''''''' 吉 ''''''''''''''''下,最衰係佢唔理你咩人十令歲行過佢身邊佢一定 ''''''''''''''''惡''''''''''''''''高個頭 咁啤住你,仲有係佢身邊通常有一大班''''''''''''''''o靚'''''''''''''''' 3,變態痴情男女 一個好似肥姐咁o既身型o既女人,成頭油,件衫好短,成日露個肚腩出黎,行過佢身邊 都一定嗅到一陣''''''''''''''''油益味行''''''''''''''''到邊都攬住個鬍 鬚佬,嘩...唔知個男人點頂,諗起都噁心, 4(瀝源&禾輋)twins 一對三十幾歲o既孖女,個樣一摸一樣,但個樣就... 5,(禾輋)長髮魔女 三十幾四十幾o既女人,留長頭髮紮孖辮,成日著住件學生look o既衫同裙,成個學生妹咁 6, 沙田舞王 佢會伸條"月利"在機鋪玩鋼琴機, 7,沙田中央圖書館下面, 夜間 人物: 年約65的伯伯 道具: 全套滾軸流冰裝備, 著上好似賽車手的型仔戰衣, 頭上的帽識閃燈 一駕"街車(單車)"連HI- FI 當時架車一路播住黃子華既"做隻普通的馬仔........", 一路原地跟bit溜冰.... [旺角區] 以前旺角Cyber City仲有一位騎師阿伯, 每次都會身穿全套騎師裝束去玩騎馬機, 佢一玩到終點前直路就會起勢用條馬鞭打隻馬, 每次落場都會吸引一大班人圍觀, 我估有唔少人會見過佢 白皮乞兒,年約六十,全身脫白皮, 全港八成人都應該見過 不斷向途人鞠躬乞錢 [何文田區] 何文田梳亞道 有一個明明係男人,卻著住成套又破又污糟 女人衫裙的"中性人"晌度流連,不時經過茶餐廳 就企晌度望住人食野,坐近旁邊比佢睥住真係冇晒胃口 [黃大仙區] 1. 有個幾肥的女人周街問d 男人有冇女朋友, 有次問我隔離的男人, 個男人仲要好認 真咁答佢.... 個情景好搞笑... 個女人有小小 , 不過都幾醒, 生面口的人先會 問... 日日我放工段 時間先出現... 成日都要避開佢 2. 有個阿叔個頭成日有d 頭皮, 大清早係路上自然自語~ 日日如是, 間中出汗出 到件恤衫濕晒 3. 有個乞丐成所有東西都披晒上身, 日日都係一大舊野咁四圍搵野食... 我暗? 叫佢做哈爾移動城堡 .... 因為佢都幾似果舊野... 一抽二"能" 咁~ 4. 口罩女俠, 身披長髮, 終日戴住口罩, 經常自然自語, 眼神好擔心好疑咁... 好似好驚人害佢, 都 係... 5. 白淨弱智仔, 經常係大清早... 係某商場一個街市門口果幾級樓梯度打"等" 經 常東張西望, on99 咁... 個樣弱弱地智.... 有時唔見佢應該俾實q 趕走左~ [觀塘區] 順天民安隊三粒花 係我兩年前響果邊做野既時候見到既人,唔知而家 仲見唔見到佢,呢位仁兄應該唔夠二十歲,出沒於 順天村,身穿整齊民安隊制服,官階三粒花兼有 紅雞繩,佢鐘意響村內四處巡視,唔知民安隊三粒花 職級係咩野呢?希望有做民安隊既巴打可以講解下 順天呀John,拎住部6/7十年代既大卡式錄音機落街yoyoyo 滾軸溜冰鞋怪人 九龍區:觀塘同彩虹都見過佢 成日著紅色緊身衫裙,腳踏滾軸溜冰鞋 遠睇似女人,近睇是男人 都幾得人驚 應該幾多人見過佢 [西貢區] 有個人叫洪爺,睇個樣唔似香港人,唔知佢講乜話 最鍾意汁垃圾,一到星期6,日就最鍾意去公園睇d賓妹 有次係一間剪髮鋪到聊入面條女,條女隔離果d全部都係染晒金毛果d人 跟住洪爺比人打跟住聽講唔知比人送左去邊,唔知佢死左未 住西貢既人都應該見過佢 [中環區] 白髮雙魔女, 兩個鬼婆,成頭白髮. 日日出沒爛鬼坊, 性情兇惡,一個唔順超o既就大巴星過去.... 據聞有d政府高官都比佢地出手打過.... [灣仔區] 灣仔 乞食西裝友 成日灣仔碼頭問人俾5蚊佢返唔知邊度 唔俾就屌柒你 ""江湖救急都唔撚幫"" 灣仔298電腦商場 我估呢個好多人都識,成日晌商場上下來回, 自言自語又唱歌又中又英,商場中人叫佢"灣仔黃耀明" [銅鑼灣區] 有個怪人經常於銅鑼灣出沒, 無論天氣幾熱都一定著住超厚夾棉中褸加頸巾加大口 罩, 年約50既女人, 長白髮扎起, 四眼, 最中意去city''''''''super shopping (真係有買野架!) 因為佢同我住同一條村, 有次搭巴士撞到佢, 佢坐開個個"寶座"(巴士上層樓梯前 面果2個位)比人坐左 , 佢趕人走, 我見過佢老公, 又係出街戴口罩著長袖衫, 不過就冇佢咁勁著大褸囉~~ [西環區] 有個傻佬, 穿著好大件白色衫褲, 戴帽同黑超!!仲一定拎住好大把遮! 我屋企要行一百級樓梯先到我棟大廈, 有次見到佢邊行樓梯, 邊噴d香水落d扶手度 d 香水仲唔係cheap 野黎!! 另一次我落樓梯(室內), 突然見到轉角有把遮突o左出黎, 嚇到我 之後先見到原來 係佢! 我細佬聽d街坊講佢以前係幫周星馳打工的!! [柴灣區] 柴灣小西灣街市 - 冠稱小西灣舞王 長期駐足小西灣街市門口及附近一帶 裝備:內容物未知既背囊*1,膨脹度十足 mp3?? 錄音機?? *1 技能:隨歌起舞+唱歌(歌詞聽唔清,好似估歌仔咁) 補給物:ok便利店既自由斟(唔記得咩名) fans:大量,為等巴士既路人提供膠味十足既娛樂 聽阿媽講佢好似係生意失敗搞成咁 [筲箕灣區] 耀東都有個睡衣功夫佬 之前成日見佢著住套睡依+拖鞋係樓下度跑黎跑去耍功夫 我試過有次行落街,買緊漫畫,行行下佢凸然係我面前出現 佢好似想打我咁,但佢又即刻縮開左,果野都真係嚇我一跳

沒有留言: