2006年7月14日星期五

情陷夜上環 ~ 會計界從此風起雲湧08

****本故事純屬虛構,並無影射任何人物,公司,行業及其從業員 ******** 上回 :沈SEASON第一天到MAC上班,終於有驚無險地渡過,令她驚訝的說堂堂會計profession都要以低胸性感的裝束去吸引客戶,而作為新人的她,第一天比較沉悶,卻又預計將來出現很多的挑戰...... 第一天到MAC上班放工回家了 SEASON:媽...回來了 SEASON母:呀......咁早回來?... SEASON:係呀....今日第一日返工,未有什麼工作,不過跟經理出左去開會,見到唔少野.... SEASON母:妳第一日返工姐..學多d野....呀...係呀...有冇見到果個主席...程萬豪? SEASON:?? 程生?...我地呢d小職員....點會咁易見到大老闆呢...媽..點解你識佢個名?.. 平時你都唔多留意我地呢一行..... SEASON母:....呀....無呀...呢個程萬豪...有時都會見下報...果日咁岩睇到報紙之嘛.. SEASON:?? ....哦... 話說....轉眼間已過了一個星期...今天是SEASON首天開始接受正式training, 早上8時半了,沈SEASON還熟熟的睡著.... SEASON即時驚醒,說:呀....8時半了!?為何個鬧鐘又不響了..糟!又遲到了..... 回到公司專提供training的一層,SEASON以飛快腳步走到她要上training的班房,惟已發覺遲了10分鐘 當時其他受訓的新職員已分組分"木台"坐好,trainer見狀有點不滿說:"呢位同事下次唔好喇,我地係profession黎,要俾人image,唔好點對d客,快d搵個位坐低喇” SEASON:呀....真係sorry....... SEASON見有一張"木台"尚有一個空位...便想上前... 其中一個職員見狀卻說:我地一班新畢業一齊入黎玩開架喎...所以分組都係一齊...你入我地呢組會唔會唔係幾好...會悶? SEASON感到他是暗示不想她坐呢張"木台",有點想排斥她的意思, SEASON:這....... 這時旁邊另一張"木台"有位女職員即向SEASON說:呢位同事,黎呢邊喇...呢度都有一個空位... SEASON:哦....好! 坐下....SEASON道:唔該晒你! 這位女職員即細細聲向SEASON道:睇黎妳都唔係一畢業就入逼科既新人,妳之前係其他firm做過先黎? SEASON感驚訝:呀...是!妳點會知既? 這位女職員:呢度係咁既....果d一畢業就入逼科既新人,一入firm就會上逼科為佢地特設 orientation training,佢地就會玩熟一班人..無形中亦會對我地呢d由其他firm既人產生有點排斥 SEASON:嘩......真係咁小圈子?.... 這位女職員:咁我就唔知喇....可能唔係個個係咁既...我都係四圍8番黎聽到....放心喇...呢張"木台"都係同你一樣,都係o係其他firm做左幾個月..轉過黎... SEASON:多謝妳..頭先好在得妳...係呢..我叫沈SEASON...妳叫乜名... 天宜:我叫樂天宜.....妳叫我天宜得喇... 這樣..SEASON便結識一位新同事朋友 逼科的training通常是直接由該部門的經理教新人的,可是由於太模範化..training的教材都好像較書本式 trainer:今日我地首先講下...Audit既objectives係乜...乜野係risk...大家分組討論下 SEASON細細聲說:呵欠....唔係掛...我地識晒audit點做架喇...仲講埋呢d書本野..我反而連佢地個software都未知點用 天宜:我都唔明....有點失望..不過...咁都好...到時實戰咪睇下邊個醒目同快上手就可以跑出.... 係呢...SEASON....妳o係呢度做有乜planning,幾年內要升經理? SEASON:....呀...我無咁長遠諗喎...我希望年年有得升已經可以了 天宜:咁點得架.....做人應該要有d野心...無野心邊會進步同動力...我一定要o係三年內升經理,之後係高級經理...同partner SEASON:嘩...咁要fast track先得....  天宜:女人唔駛靠男人就要有實力... SEASON:...咁...妳都講得岩 ****欲知故事發展,請看下回 --待續 ------------------------------------------------------------------------------------------ (本角色欄會隨故事發展而update ) 角色: 沈SEASON--葉船:大學會計系女畢業生,出身local firm,對未能跟大學同學一同考入大會計師樓而心有不甘,...一次機緣下重考入MAC工作,展開其新生活 CHARLES--四眼辰 :MAC 兩大group之一SENIOR MANAGER,為人正直,顧及他人感受,體諒下屬,本身出身醫科,突然毅然投身會計界,原來是為了想了解前女友SELINA的世界,補救轉淡的關係,可惜沒有得到SELINA的感動... QUEENIE--張聞遲 :MAC 兩大group之一SENIOR MANAGER,為人刻薄,喜歡壓逼下屬以最快完成工作,被下屬稱為”女魔頭”,亦懂常用姿色lum客戶,因而取得很多上市公司的大client,其名言是:”總之我只在乎個結果,至於過程我唔mind既!” JOHNNY--浩賢:MAC職員,SENIOR級,屬CHARLES的GROUP,本質為人樂於助人 樂天宜--家琪:MAC職員,跟沈SEASON一樣都是出身local firm,並一起參與training而結識,為人野心大,一心已經計劃在MAC上位 SELINA--嘉泳:曾是CHARLES女友,因SELINA工作投入,兩人關係殭化進入冷靜期  輝--大口倫:MAC職員,2級,屬CHARLES的GROUP,是JOHNNY死黨,本身與JOHNNY同年一齊training,惟JOHNNY表現突出,輝則表現欠捧,遭”slow track”(不能於正常promote期升職),因此兩人相差兩級,輝為人生鬼風趣,但因樣衰而長期溝唔到女,常被嘲笑稱為”失敗輝” BARBIE:MAC職員,2級,屬QUEENIE的GROUP 程萬豪--謝老四:MAC 主席

沒有留言: