2006年7月13日星期四

回憶~~~~~~~~~~

生活變得有規律.......改變一些壞習慣............. 現在的我有很多野要做........想希望, 想強求的, 所沒法得到..只好做好自己.......... 近來媽媽返左加拿大, 很久都沒有自己煮野食....但煮完好麻煩因為要清潔地方.. 以前同細路兩個人在加拿大住時都不喜歡煮野食...大家都不煮...就看看邊一個頂唔順肚餓去煮...有一次我煮了些很難吃的餃子...難食到要死, 至少過了幾年先夠膽再食餃子......... 不知現在加拿大的家如何呢? 我都很耐沒有返去了.......但返了去都沒有人和我去玩........... 看著朋友都有拖拍..有的結了婚...同居等....越來越少節目同其他朋友一齊過...我自己很少去戲院睇戲的...一個人去不如不去...想看魔盜王2.....都沒有人同我看...很可憐............... 自問對朋友都不錯..但都是缺乏一些人緣...不但是朋友的緣份定是愛情的緣份.. 以 前在中學時同同班的同學很多都不是太夾.......現在更沒有gathering的意思......同女同學做好朋友其實不是一件很要好的事,往往有男 朋友時就和你疏離...曾經有個一個我認為很要好的女性朋友, 當我在加拿大時還常常打IDD給她...原來在她心目中我只不過是一個普通朋友, 覺得十分無奈........到出了來做事, 莫講交心, 很多人連朋友都談不上...... 我覺得我最幸運是遇到拖肥...看見他開心...什麼不快樂都能夠忘記...他是我的最要好朋友... 拖肥是一個和平主義者..他不喜歡吵架...我和細路吵架, 他就會吠...阻止我們吵下去...lol.......不過拖肥十分怕事...現在已好了很多...但都是怕狗怕人..xdd 拖肥有很多好笑事...有一次同佢去Back Yard玩...很開心..但天色開始黑我就叫佢返入屋..但我忘記了開窗紗...點知拖肥望都沒有望就衝入去...OH............撞到佢 彈彈下.....幸好不是玻璃, 都應該唔痛的...之後我再叫佢入去屋, 佢都要很小心地看清楚有沒有窗紗先行入去...哈哈...

沒有留言: