2006年11月7日星期二

病、病、病

病、病、病 咳、咳、咳 最近除了病就是病...晚上幾乎訓唔到 病了差不多三個星期,食了些葯都還沒有好到。 講 返上星期六,一上完堂就去BU同Koala 影畢業相。今次真係開心,大部份人都得閒。我地約了在九龍塘MTR等。遲了些少放學,所以遲到少少。原來去BU都要行一段路,都幾遠的。去到Koala同 佢d朋友都影晒相,天色都開始暗。二話不說,選了些地方就影相。我地大家周圍影,我就用我的電話影。之前沒有打算帶相機,因為知道Victor一定有帶他 的勁機的。 我地買俾Koala的禮物..Keroro..得意嗎? 影完相大家去了新世紀食越南野,很好味..我很喜歡d串燒。我們傾了很久,之後還要去太子的Paris Cafe飲野,不過Jane要早走。那天很可憐,咳到死死下還俾人取笑是「京華春夢」..的十二少....無奈..

沒有留言: