2009年2月22日星期日

足智足球友誼賽+四大地獄師樓

今日出了一身汗。在「綠茵」場上,我過了愉快的一夜。
我很喜歡係這角度看比賽。記得自己都有一段時間都打過龍門,之後又打個中堅。在這裡看,球場上每一個球員都可以看得很清楚。做龍門做後衛有一樣野係很緊要的,就是在看到球隊的後防出現問題要叫人去補返個位。除了這,你這樣還可以對球賽有十足既專注。亦都係我以前打過這些位置,現在改踢中場的我能夠有很高的閱讀球賽能力,往往有一些很高質數的through ball。
已經很久很久沒有再入球了,雖然今日入果球唔係甘清脆,係靠對面既後衛deflect左先可以入到,但總算有入球,係一個很好的開始。
踢完之後,就同一班「足智多謀」既朋友去了derby bar睇波吹水。有幸同北上頻道的一班主持吹水,發覺自己對國內真係認識很少,今次真是令我獲益良多。
回家看到Juve既比賽,在驚濤駭浪的情況下,最終都贏了2比0。不過都差Inter 9分..唉
************   
又無意中看Discuss看到關於一個幾好笑既thread,係關於一個空姐係佢個blog度題為「四大地獄師樓」既topic。其中提及講自己做Big4男朋友係Big4做緊既苦況。
Big 4既生活,在我之前既文章已然講過。日日OT,生活除了面前既working之外,就什麼都沒有。一個喜歡玩既人,係絕對唔適合去做Audit的。Big 4年中都請唔少外國返來既學生,但往往佢地都是最早quit的。或者在外國生活過,加上家庭環境有返甘上下,見到生活除了工作之外,什麼都沒有,你話又點會走都走唔切呢?如果女朋友係好鐘意玩,而你又被迫要工作陪唔到佢,連生日都陪佢唔到,你心裡會點?雖然口口聲聲話唔緊要,但有些事有些回憶缺少了就是缺少了。或多或少,都會有一些upset。但又何嘗知道男朋友個心,其實是心急如焚呢?或者這看來不是什麼,但Butterfly Effect,少少的事對你的影響可能是不知不覺的。早一個星期你的心不是這樣想,但因為一些upset而突然改變。小心亦亦去保持去愛護一段感情,或者就是一些事而令佢改變。現在就算點去做,可以做的已經是很有限的了。

沒有留言: