2009年2月13日星期五

此情不再

今個情人節很大機會要一個人過了~~
美麗的蝴蝶要飛去了,甜蜜的夢要醒了。
已經有兩個月沒有真正的開心過。從前的笑臉都不會再出現眼前。
工作看來沒有從前忙碌,總算係件好事。身心都很累,十分之痛苦但沒有人感受到。
「此情不再」,今次不是喜言。
 ************
此Blog叫「分享」,現在好像很多野都唔知點分享。開心?又沒有。唔開心就有一籮籮。
今日一放工就第一時間返屋企打我最喜歡的街霸,還有很多隱藏人物未chok出來。豪鬼豪鬼勁想快些有得用。
************
近日係discuss看到有人講Internal Audit,原來Internal Audit是充滿危險的。真係唔講唔知道。始終沒有接觸這行,有朋友有做開但都是些大既MNC,又點會甘恐怖。
大家有興趣可以看看以下既Link:
都係果句,做Internal Audit真係唔好做,其實overall,Audit都係d乞人憎既行業,有邊個喜歡俾$人查自己,羅自己麻煩的!
不過近日工作,雖然已經不是做Audit,但都係做緊d查野的工作,就係做Due Diligence。日日對住d文件,係d文件到看看 公司是否符合法律,佢自己的M&A同一些重大的issues,然後再寫報告就係做Due Diligence。不過我覺得要做得好,真係要好熟識法例,同埋很多時間都是經驗的。我會努力去做的!唉...不知...都是算了。
現在我覺得做corporate真係適合我多些,做Bar做litigation可能真係沒有其他人好。

沒有留言: