2008年6月27日星期五

一切都錯哂~~~~~~~~

唔遂個多謝啦,pass了pcll當然係開心~~~~~~~~~~
之前見到討論區有人話個JD course幾廢幾廢,考試同tutorials教的差唔多一樣...講真到真係出得深俾你,你d part-timer咪一樣#@#*@&(#@&#(@*#,俾了甘多$又讀唔到PCLL,你睇下你會點~~所以很多lecturer, tutor都講mature student係麻煩d..講真讀書時學的野,出來做咪一樣要學過...講什麼理論, bull shit!!! Practically都未必係甘,d官特別係Mag仔都未必講什麼M/R A/R!!!!要釘你就要釘你,講什麼理據...香港就是香港,始於唔係大英大美...見到鬼做大狀都會聽你兩句,人做返同樣野唔俾官#@#@# (*@)#*@#)你就奇....
很多人都話讀「羅」讀「羅」,但如果你唔係(i)名牌英國大學;(ii) first-degree係出名大學; (iii) 有professional qualification;(iv)澳洲由細長大 -> 甘先可以有個機會去in d 大firms,之後就要看你的英文,唔單單要好,係要非常非常好,native甘,我真係好後悔以前沒有接觸多些主流加拿大社會....要改變現在太遲 了......
女朋友比我更堅強,在Big4面對一個新入來的senior的無理要求,佢都沒有發脾氣。如果係我真係一定就已經@#@#@#*@#)佢。學細路話,做audit有樣野好,唔喜歡咪反面,唔怕得罪個senior,你唔book我仲好,始終有人賞識的。不過女朋友那間Big4比我細路那間真係差太遠,佢果間真係幾support d細...雖然辛苦,口果句都依然係support的。女朋友那間,真係不感討論...
我自己做了audit甘耐都未見過有d甘既senior,新入來又擺架子又話要同其他Big4果套..最後咪over audit,知道唔同公司approach,做完又delete佢..都唔體諒其他人做得幾辛苦,你一句做,就waste甘多時間,之後一句唔要就只係press個delete..新來又扮哂野,樣樣都cc CFO來壓個client,你玩野時佢又玩野...一日出十幾封formal email,用來draft的時間用在工作就好很多..夜晚又掉下個女仔junior自己走先,明知12點先有得claim taxi,自己搭都唔會近近地車埋個junior走..11點幾要個女仔係client行去mtr(都幾遠的)..甘咪唔識做人...
我真係聽到很心酸很心痛...仲有更多更多過份野...不能盡錄........
之後係少少私人野.......emotion

浪費了四五年光陰同青春,一切都好像錯了~~~~~~~
想做的又做不到,做緊的好像又是從前工作的延續,都不知讀了甘多年為了什麼???除了幸運地識到一生人中最重要的人之外,我真係有d後悔.......
始終都要向現實低頭,談什麼理想...一切都唔到我去話事.....
太多野後悔了,又沒有得改變,想改變又有心無力....
今日心情極差,連做少少com secretary野都錯誤百出,自己遲放工唔緊要,令到老闆要夜夜改我份垃圾真係過意唔去...我想幫又沒有能力幫..出resolutions都唔懂...人睇合同我睇合同,我自己看了都看唔出個clients蝕了什麼..點樣唔利佢個deal等...「讚果魚」又唔懂,開會變了啞巴..什麼幫助都做唔到...今日連下午都沒有吃,到3點幾先食了個instant noodle之後就到12點....下大雨,連umbrella都.........
勁黑仔.............

沒有留言: