2008年4月25日星期五

PCLL讀完了

幾經辛苦,PCLL終於完了,而自己作為學生的生活暫告一段落...
已經讀了很多書,係時候休息一下專心工作,之不過中間都會考少少試,但唔會是CFA,因為對我真係沒有多大用。要讀就要上堂,自己唔係出身finance,level 2 d野自修對我有一定難度。今年PCLL最大得著唔係書本上面,係識得很多很好的groupmates,同時自己有機會再踏足校園,享受學習生活。 這些係之前讀part-time所沒有的,真係覺得很滿足。很多同學仔都是出身名校,真係很想有機會去英國或美國讀,不過我想五六七年後都未必會去實現...

我自己真係有些身心疲累,要休息一段時間先可以讀書。讀master可能唔再適應closed-book exam,沒有open-book會背死的...XDDDDemotion
短期內是多在工作學習,考其他專業試。中期是儲多些$,找定一些自己有能力的course去教,將來轉做大律師都生存到。當然還有最重要的....emotion
遲些考完試,等我來個我讀法律的總結同心得....  

沒有留言: