2008年4月22日星期二

拖肥九歲生日

今日係拖肥九歲生日,不過都沒有多大同佢慶祝,只有帶左佢出去行了一個圈。可能星期日帶了佢去玩得太辛苦,今日佢都沒有mood去行,行了兩行就唔想行了。女朋友身體又唔好,今日請了sick leave係屋企休息,都沒有見面。我很擔心佢,叫佢看醫生又唔去,幸好今天休息完就好像好返很多。
今天買了飛自祖雲達斯,估唔到事隔四年終於又可以看佢地來香港!剛好16/5考完試,可以全情投入去攪d歡迎活動了! 如果這裡有祖雲達斯球迷,記得contact我。我試下問一問南華有沒有練波飛同可唔可以group埋d fans坐在一起。另外,癈了很久的祖雲達斯blog意大利國家隊blog都快要復活了! 上星期日看juve的比賽,迪比亞路近來都好fit,但如果佢踢國家隊就沒有機會來香港了。我打算再次印Banner,不過要看看有沒有人去design。我知有很多朋友會去酒店度等,佢地應該會入住九龍的香格里拉!

上一次寫blog,心情麻麻,可能近來真係唔多開心,加上看到人地可以call Bar,真係很羨慕!不過我都覺得equip好自己再call可能比較好,希望加入的Law Firm可以學到野。可能有太多unknown,自己比較焦慮.........近來很多新聞都同法律有關,有梁洛施的合約糾紛,講真d terms真係幾harsh。我自己覺得都有得打,那個唔可以七年內做娛樂圈既restictive covenant應該唔valid,因為時間太長了。不過作為花生客,現在都是食住花生等睇戲。
女朋友都為工作煩惱過一排,不過佢好像現在很努力去做,我為佢的態度而驕傲。不過講開又講,現在做Audit的人d操守真係很差。女朋友係新入行,樣樣都做到足,寫上working又足,d senior話對佢失望,知不知道原因是什麼?就係佢寫得太足,唔放airplane...其實這係audit的悲哀。另外,佢有日來我屋企入TB,對來對去都對唔到上年d數,原來有人唔想解釋某些fluctuation而改了上年個TB。你話叫佢點入呢?
拖肥d皮膚又唔太好了,去了看醫生。現在轉了個醫生,真的比以前那個好很多。Dr Eric Lai,黎昌生醫生真係很有心機,同我講解要做的step。如果再唔好,要做什麼?拖肥隻腳腳唔太好,唉...都唔知道什麼時候整親...現在唯有俾佢食多些骨膠原,對佢個joint比較好的,真係希望佢健健康康。
近來喜歡打psp,愛上打無雙大蛇 - 一隻三國同日本戰國混為一談的game。不過都喚起我對日本歷史的興趣。之前買了一本日本史圖解,很清楚,很容易理解。原來那隻game個boss,遠呂智就係日本古時神話的八頭蛇。

沒有留言: