2006年9月20日星期三

認識了一位來自法國的新朋友

五六點又起了身,之後都沒有訓返....... 擔心拖肥....昨天食了醫生開的ID 糧,但嘔了些出來。很擔心,以後出街都唔會再俾人餵野食俾佢。媽媽又唔聽講,俾了apple拖肥吃。很worry.......... 起了身,又去了她的blog度看..........唉...........為什麼她喜歡的不是我? 我一定唔會另佢唔開心.... 昨晚上dispute resolution認識了一位exchange student。她是從法國來的,有一雙像寶石的眼睛,很靚的。坐在我的隔離,殺死人了。哈哈...拿了MSN同電話,遲d同佢出來玩....hahaha 星期三又要上rubbish的securities regulation堂了,又唔知上堂那lecturer會講什麼.......最不喜歡這堂,早知drop了它。每次上這堂就勁唔開心,開頭take這 科是以為教company law的lecturer 會教....但來了一個inexperience...之後話week 4開始轉lecturer,希望那個會好d......現在完全學唔到野....自己看仲有用........... 時時都想有一個english-speaking的女朋友,例如CBC....不過都是沒有可能............ 唉................雖然從前都拍過幾次拖,但我想她們從來沒有喜歡上我.....大家只不過胡裡胡塗走在一起,之後又分 開........動地驚天的愛情,我沒有過....將來都很難會有........十分洩氣.........在香港有那麼多MK衣著的型子,有怎會到 我....... 太古的冰雕已經結束了。最終都沒能和你一同看,有些遺憾..........又沒有和你一起拍照....... 很快就中秋了,又到我的舊曆生日了..我是月亮之子......在月光底下出世的........所以自己很喜歡看圓圓的月光..... 越來越不懂同家人相處...細路同爸爸的性格真的很難相處.........很不開心......事事都不如意...

沒有留言: