2006年6月1日星期四

情陷夜上環 ~ 會計界從此風起雲湧07

****本故事純屬虛構,並無影射任何人物,公司,行業及其從業員 ******** 上回 :沈SEASON第一天到MAC上班,巧遇JOHNNY及輝 等同事,及後得知不是入CHARLES的group而是入 QUEENIE的group,QUEENIE與 沈SE ASON首次見面,QUEENIE即想叫這位新人一起出去與IPO的客戶開會,入到客戶office裝修豪華的meeting room,QUEENIE竟叫女同事們脫下suit,以她們低胸性感的裝束”吸引”客戶,客戶見美色當前自然爽快完成簽約,.SEASON則眼前的事情看呆了... QUEENIE:...陳生,..咁無問題喇...多謝喎.....我地傾埋d細節先... ........傾談一會後: 陳生:..無問題喇...同靚女傾野..人都醒神d,易明d,好,d數同其他資料都差不多預備好既時候,我地再聯絡喇 QUEENIE:...真係多謝晒!陳生! 好,我地都要返公司準備我地d 野先,好,我地再聯絡!多謝晒! 陳生:.好!..幾位靚女再見!...QUEENIE, 到時記住帶佢地黎開job喎... QUEENIE:一定!陳生, 走先喇bye! MAY/BARBIE/SEASON:陳生, 走先喇bye! ....回公司途中.. 一路上SEASON想向QUEENIE問個究竟,但新黎新豬肉又不敢那麼直接問經理,QUEENIE亦沒有多向她們解釋什麼 於是事後問同事BARBIE她們, SEASON:...BARBIE姐...我覺得我地頭先咁做.....好似自己做緊...小姐咁.. BARBIE:傻妹黎....唉...我係呢GROUP..跟QUEENIE咁耐...乜都慣喇...  好在佢只係叫我地著得性感d ....lum 下d 客...唔係同d 客咩野咋 SEASON:...嘩...唔得...咁好離譜....我地係會計profession,係provide service 俾client,唔係sales 唔係俾客睇 俾客咩架喎..... BARBIE:殊...傻妹...細聲d呀,俾女魔頭聽到唔得了....唉...我地呢group係咁... 但係因為靠呢樣野...所以可以mark實好多client...況且..我地都又唔係真係要拋個身出黎,..著得性感少少 好多行都要架喇...無計 SEASON:... BARBIE:係喎,妳叫乜名話? SEASON:我叫沈SEASON:...叫我SEASON得喇 BARBIE:haha,季節果個SEASON?..岩晒境,peak season搵你做多d job SEASON:呀...乜野係peak season??  BARBIE:妳做開local firm可能唔知,peak season就係我地最忙既時期,我地大行最多listed client(上市公司),佢地通常都係12月或3月截數,所以我地上半年,尢其係1至3月要趕數,出audit report俾d客出announcement年報,呢個時候真係忙到癲 SEASON:原來係咁! BARBIE姐,以後真係要多多指教小妹! 之後SEASON又回到自己坐位....除左剛才出去開會外,基本上SEASON這位新人完全沒有assigned工作,又沒有同事教她 SEASON:...呵欠.... 轉眼又到”正常”的放工時間了,只見四周同事們”毫無動靜”,有些更是這時才”戰爭開始”一樣: 男seniorA:阿邊個,即刻拎份draft account去word processing度打,佢地收工喇,爽手d! 女juniorA:係係!.... 男seniorB:我好X大壓力呀!...明白未呀!....經理又”卒”我,PARTNER又”卒”我! 女經理A:d Q(Query)清晒未? 男seniorC:未解決!!未解決!!未解決!! 此境SEASON看到有點呆了,因為他們都好像在大戰一樣,壓力之大,自己作為新人,又幫不到手,無工作做自己亦想走,但又好像”唔係咁好意思” 此事ADMIN同事都收拾”行裝”準備放工,見到SEASON ADMIN同事A:喂....快d拾野走喇,唔駛唔好意思喇,..個個一開始都係咁既..好好珍惜喇..遲d就...嘿 我走先喇,bye SEASON:...哦..bye! 下班了...SEASON邊行邊想著現實中的大會計師行..同聽閒和想像不一樣...同事們都比較冷模... 例外的是巧遇熱於幫人的JOHNNY...令她印象深刻 SEASON心裡想:唉,下個星期先排到開始有training,今個星期唔知點挨.... SEASON自己鼓勵地說:沈SEASON要努力!提起精神! ****欲知故事發展,請看下回 --待續 ------------------------------------------------------------------------------------------ (本角色欄會隨故事發展而update ) 角色: 沈SEASON--葉船:大學會計系女畢業生,出身local firm,對未能跟大學同學一同考入大會計師樓而心有不甘,...一次機緣下重考入MAC工作,展開其新生活 CHARLES--四眼辰 :MAC 兩大group之一SENIOR MANAGER,為人正直,顧及他人感受,體諒下屬,本身出身醫科,突然毅然投身會計界,原來是為了想了解前女友SELINA的世界,補救轉淡的關係,可惜沒有得到SELINA的感動... QUEENIE--張聞遲 :MAC 兩大group之一SENIOR MANAGER,為人刻薄,喜歡壓逼下屬以最快完成工作,被下屬稱為”女魔頭”,亦懂常用姿色lum客戶,因而取得很多上市公司的大client,其名言是:”總之我只在乎個結果,至於過程我唔mind既!” JOHNNY--浩賢:MAC職員,SENIOR級,屬CHARLES的GROUP,本質為人樂於助人 SELINA--嘉泳:曾是CHARLES女友,因SELINA工作投入,兩人關係殭化進入冷靜期  輝--大口倫:MAC職員,2級,屬CHARLES的GROUP,是JOHNNY死黨,本身與JOHNNY同年一齊training,惟JOHNNY表現突出,輝則表現欠捧,遭”slow track”(不能於正常promote期升職),因此兩人相差兩級,輝為人生鬼風趣,但因樣衰而長期溝唔到女,常被嘲笑稱為”失敗輝” BARBIE:MAC職員,2級,屬QUEENIE的GROUP 程萬豪--謝老四:MAC 主席

沒有留言: