2008年1月21日星期一

PCLL新學期的第一個星期

考試已經完了,新既學期已經開始了。唔經唔覺,PCLL已經上了一半有多。這個semester應該比上一個休閒很多。原來知道很多同學都有看過我的blog,嘩.....emotion..有什麼可以留返個到此一遊呀!
第一個星期同第二個星期,主要是做兩個mock trial。第一個星期就做criminal case,一個關於S17襲擊傷人既case。一對結了婚23年的夫婦,因為小事而吵架。老公就同個姨仔一齊,老婆就很嬲,所以用刀斬傷了老公....

我自己就安排做控方那邊,工作當然就係撿控,以亳無合理疑點去證明被告有罪。這個case,果老婆話自己沒有罪,因為佢自衛。控方就要推返佢這個point。
講真,今個星期都幾好玩。其實,自己一開始都唔知要點做。上堂其實都沒有教我地太多野,很多野都是自己摸摸下之下,看完同學做完,tutor comments完就識了。第一次exam-in-chief真係唔知佢做什麼,時時都不知不覺中問了一些leading questions。其實,問既目的,就係從以前讀書讀過,用證人把口要去prove個控罪既elements。係堂上面做,當然就係要聽清楚個witenss講什麼,在那裡可能比較general去問,那裡就要follow-up,detail d 去問等。不過,如果個證人係「uncontrollable witness」,講來講去都講唔到你想要既野就麻煩了...哈哈,所以在計分那次,很多人都夾定的...hahahaemotion
cross-exam都很好玩呀!同exam-in-chief一樣,之前其實自己都唔知要點樣prepare,點樣開始問...但又係做下做下又識做了...不過,今次就很好玩!Cross-exam要的技巧同exam-in-chief唔同,係可以問leading questions,最好就係對方證人沒有多大機會去回答,同時又可以show到自己個case。我係我個cross-exam之中,其實set了個trap俾同學仔踏的。我問佢當時佢(老婆)在kitchen,再要佢係floor plan指出當時佢老公係邊一度...因為如果佢指出了,就可以話佢講大話,因為中間有度wall,佢應該看不到的...hahahaha
今個星期,個criminal file就做完了,下星期係個civil,關於breach of contract, agency的case...很悶的...
同學仔都話...我地需要「血腥」.......emotion

沒有留言: