2006年10月8日星期日

一位朋友分享港女經驗~~

星期五話說有條港女係大陸讀U而家番黎 搵我飲野啦 好我見佢住附近又冇所謂 我話係附近飲啦 點知 港女: 你係邊啊 l:屋企lo 港女: 我係八佰伴wo,係邊飲野 L:係屋企個頭LO,我行架啦 港女: 下...咁我點去 L: 行路LO 十分鐘路程左右 港女: 唔好啦,咁遠... L:你一係坐巴士,一個站之麻 港女: 好麻煩唔好啦 L:我今日唔想出車WO 港女: 咁點算啊... L:..... 係屋企個飲咪方便 港女: 我唔想坐巴士啊... L: 行LO.FOR YR OWN GD.. 港女: 不如去高士德啦...我要買花比媽媽,咁出車咪得 L:... 好啦...我出車你5 分鐘後係門口見 5 分鐘後 L: 你唔係門口既 港女: 我仲買緊野...等一下啊... L: !@#$......... ----------------------------------------------------------------------------------- 港女: 喂...好耐冇見...你瘦左好多,我第一次坐你車,幾好啊...買左幾耐 L: 兩年.分十年供 港女 : 唔錯啊....當年JACKAL 架FTO 就大把問題 ( 好似當年係佢鐘意跑車...佢先TRADE 左架新車買二 手FTO) L: 錢七黎...窮人買窮車....邊似得你起口埋口BMW同BENZ 港女:唔係啊...幾好啊...你而家澳大玩晒啦...有車有女... L: 有鬼...唔好提 港女: 啊...係WO...唔好意思 L: 本人都知自己柒 港女: 唔係,幾好啊... L: 本人沒錢買LV 港女: 我已經唔興呢家野 ( 玩CHLOE 啊麻! ) 而...你番學D 書黎架...咁深既. L: 做樣既姐...鬼有用咩 港女: 而家FIT 啦... 之後.. 食完野...買完花...咁當然我拎啦 港女:陪我睇衫睇野啊 L: 好... 如是者浪費左一個下午 ------------------------------------------------------------------------------------- 如是者 第二日 港女: 我件衫係你架車度啊 L: 係啊 港女: 你羅比我啊 L: 我今日唔打算出街,係屋企溫書WO 港女: 我而家要去聯邦酒樓羅月餅 L: 我屋企係個條路道,你經過打比我咪得 港女: 唔好啦...我打算坐巴士 L: 兩條街一個站咋WO... 港女: 唔好啦...我係無脊椎生物,一定要坐車...唔行得架 L:...下...我今日真係唔出啦WO,你搵日係附近打比我拎落樓下比你啦 L: 而且我同你屋企行幾步姐...最多咪兩三分鐘 港女: 你下次出車先啦...我唔行得啊...一定要坐車 L: 咁下次先

沒有留言: