2006年10月6日星期五

中秋節快樂

中秋節快樂,大家去玩玩得開心嗎? 今日是中秋節,沒有特別出去。不過晚餐就有很多野食,有鏞記的义燒,燒鵝,還有我喜愛的三文魚魚生。實在太開心,食到差不多起唔到身。 食完飯,就同爸爸媽媽同拖肥去了鯉景灣行,不過就非常多人。本來想放拖肥落地行,不過太多人佢都唔願行。所以全程我都抱住佢,很累呢。叫了細路一齊出去,但他實在太懶了,在家看TV玩電腦都唔出去。 不過我stay左唔係好耐,之後就返了屋企了。想找個地方飲野都沒有位,回家看TV算了................ 唉...........始終都是想見佢...........不知她去了那裡玩......................... 勤力的我,返到屋企休息了一陣就讀了一陣書。不知為何,我很喜歡節日讀書,時時覺得很老黎,之後考試會有好成績......... 屋企附近又有兩家人裝修,我的鼻又敏感了。每逢裝修,自己就唔舒服...........

沒有留言: