2010年7月13日星期二

我的世界盃

2年前,我想都沒有想過自己有機會可以看2010年的世界盃。
4年前的奇妙之旅,隨著大簡交回大力神盃而結束。
這次南非世界盃,本該有機會親身去看的。但隨著治安不佳的消息,最終都未能成行。現在想來都有些覺得可惜,始終可一不可再。

有看開我的Blog的朋友都會知道的最喜歡的是意大利隊。可惜今年踢得實在很差,賽前都預左今次世界盃會丟臉的,但都想唔到會踢得那麼差,連16強都入唔到。如果可以再進一步,我相信都應該入到四強。意大利條走線其實真係比較易踢,不過自己唔爭氣,怨不得其他人。保方第一場比賽受傷,大簡又失魂,前鋒既伊亞昆達又大而無當。現在想來,如果有一些星級前鋒在陣可能唔會咁差。真係懷念有恩沙基、迪比亞路、東利,有佢地可能都會入到下波。現在前面連Hold住個波都做唔到。
不如講下其他隊。在我心目中,今次世界盃最強既球隊唔係現在的西班牙,而係巴西。如果唔係輸俾條白痴仔又own goal又紅牌,當日巴西應該輕取荷蘭。今屆巴西最要命的係佢小組入滲,相比起西班牙只得橫傳橫傳又橫傳,明顯地巴西撞入去果下有威脅得多。對荷蘭那場,卡卡已經開始上力,如果俾佢踢多一兩場,今年冠軍一定不是西班牙。
另一隊,我想講的係德國。我想很多人都會同意德國有大量的年輕球員湧現,如湯馬士梅拿、奧爾斯,佢地年輕有活力,令到德國機動性很強。我自己覺得德國對西班牙那場,如果唔係排陣出錯,德國未必唔夠西班牙踢的。德國唔應該學巴拉圭、瑞士,甚至係國際米蘭對巴塞隆納時,去守西班牙。德國唔係好似意大利咁打開防守,佢地應該打返自己平時一貫既踢法,而唔係學巴拉圭同瑞士去守西班牙。人地平時打開守勢波,你唔係又臨時去學,最終咪輸。
看完琴既場波,荷蘭入到決賽真係走狗運。真係唔明當初佢地係點贏巴西的。佢地上半場踢得好茅,又穿心腳又成,應該係賽前既佈署,圖以嚇怕對手,等人地就住就住踢。不過真係踢得太過Ugly啦!今年其實除了對巴西果場,荷蘭都唔係踢得特別好。入球同有威脅都係得洛賓一個。
講完球隊,不如講下球員。今年大部份星級球員都令人很失望。C7,朗利踢得不知所謂。怪只可以怪國家隊唔係球會,始終少了些支援。我想講下之前人人捧到天上有的所謂「地上最強」既美斯。我想大家看完佢今次既表現,所謂「球皇」都係過譽。我自己就真係見識少,未見過球皇係踢成咁。佢連基本要交波都唔識交,五六個圍住佢,佢都依然係死去死扭,簡直不知所謂。以前學踢波都有教適當時候做適當既野,應交時就交,應射時就射。
其實今次世界盃看得最無癮可以算係球證既執法水準。應入既就話越位,有些入左既原來看清楚d係越位在先,看到人無哂mood! 不公平,原來真係好無癮的。國際足協其實就係一個私人俱樂部,黑箱作業。唔知點解全世界既足總都係咁,可能越唔攪高科技去幫助執法就係可以等佢地依然可以操控賽果,這些疑慮唔係沒有可能的。大家睇下今次世界盃既非洲球隊就可以知道佢地(除了加納之外)真係搵食波來的,特別係尼日尼亞,真係十分之假。還有一隊我懷疑係搵食波既係塞爾維亞,大家睇下維的球手球,真係沒有可能相信唔係打緊假波。很多人都話巴西係打假波輸俾荷蘭,但這一點我就唔認同。美路踢波鳩下鳩下,作為祖雲達斯既球迷都應該相當清楚佢幾咁唔掂,並唔係一朝一日既事。如果唔係下半場係咁,今次冠軍應該係巴西。
過完今次世界盃,4年後的巴西世界盃會是如何?我究竟在做什麼呢?4年後的場次聽聞時間都唔太合適:12pm、2:30am同6:30am。相信雖然時間那麼差,香港依然有很多人會看。

沒有留言: