2010年7月20日星期二

龍出沒~!

險!小心!請注意!
最近心緒不靈,每晚都訓得唔太好。原因?就是某日晚上俾我係房間發現了一隻 -- 鹽蛇。

鹽蛇,俗稱四腳蛇係益虫(其實,佢都唔係虫???),會食屋企出現既小強。不過,我自己就真係好驚佢地,雖則佢地仲驚過你。可能佢地果種粉白色既身驅,真係幾樣衰呢!
其實佢地係我屋企都有一段時間。我記得係大約四五年前,之前見佢多數都係係露台同飯廳多,但今次係係我間房度見到,都咪話唔驚。我已經有幾晚訓得唔好,時時都驚佢唔知係邊度出來。最記得細過,屋企人講話佢地會爬入你隻耳仔入面,真係超驚!等我訓下又醒下,訓得十分之唔好!
都唔知佢地係點來我屋企,可能係出面爬入來。唉,都唔知佢地幾時會走。千萬不要入我間房就得啦!
以下係有高登既網友影到佢地捉小強既情況,十級驚嚇的!

沒有留言: