2010年7月21日星期三

在暴風雨前夕

暴風雨來臨前去享受一下,出外騎單車。
今晚天氣唔錯,都有很多人好似我一樣出來騎單車。可能知道就快打風無得騎,所以現在要把握機會吧!
較早前架Strida有問題,所以很久都沒有踏過。現在我架Strida已經係舊款了,出了部Strida LT靚仔很多。
以下等我分享下我架車既靚靚相先!

我係架車後面加左個車袋,可以 裝下銀包、電話等...都幾方便。裡面都幾大架,不過就沒有原廠咁fit~!
Strida正面Logo,自加螢光帶一條。我覺得夜晚有d螢光帶比較安全d。其實,現在大部份時間都係夜晚踏。朝早實在太熱同多人,我自己就覺得很危險。始終踏單車,d人都比較厭惡,特別係家住港島區,根本就沒有地方可以踏單車。加上,我自己比較怕踏馬路。始終都知道d PK司機既駕駛心態,真係理得你賤。而且,現在有多醉駕,甚至係迷幻駕駛,都咪話唔驚。聽聞將來會起條單車徑由西灣河去到灣仔,係就好啦,可以時時踏單車(不過政府d野都係....有排等)
這是刻係個波盤既Strida Logo,原裝正貨來。 

沒有留言: