2010年7月29日星期四

iPad Saga is over...iPhone 4 Begins

城熱話既人氣Product,當然非Ipad莫屬。
前一個星期已經聽到很多傳聞,究竟幾時出?部機什麼價錢?去邊度買?買果陣駛唔駛要強迫買一些不必要既配件?
幸運地星期五,我是其中一個買到而唔需要跟「豬頭骨」的Ipad準買家。我買了一部32GB Wifi版,本來打算幫個friend買多一部,但我係Broadway買就只限一人買一部。
當日其實自己都唔係好早去排隊,都係早了一個鐘左右。之前本來打算去Fortress買,但聽到已經有太多人排緊隊,所以就放棄Fortress轉戰Broadway。之前網上有傳聞話係Broadway買Ipad,一定要買埋d保護貼同Cases。我估因為咁,所以都沒有人排。買了Ipad返來玩左幾日,發覺真係好正呀,但係我仲未買Case呀! 這兩日經過特約店都心大心細,唔知有無原裝Case賣? 為什麼要原裝Case? 在網上forum做過些research,有些人係City Super買左皮套叫Tunewear,我自己就覺得比較厚身同貴,要成$398,如果我訓係度玩iPad會揸得好辛苦。另外,較早前去了灣仔電腦中心問有關原裝iPad Case要幾錢。佢竟然獅子開大口要$800,真係short short地!
之不過終於唔駛受氣河,琴日突然有好消息。Apply Store終於有得係網上訂iPad同佢既配件。我自己當然火速訂左iPad Case同Camera Kit啦!
玩左幾日iPad,以下係我既體驗:

第一樣見到佢個Calendar介面真係靚過iPhone好多,之不過在iTunes找來找去都找唔到點樣sync Google Calendar。如果無得sync,真係差好遠,後來在網上找到方法,就係在iPad裡面既preference度Add。詳情看以下Link:
另一個問題就係有什麼apps好裝?其實有一些iPhone時候用既app,係iPad度都可以用得返,之不過就resolution細d,無咁清。iPad有個function係可以Zoom返大d係iPhone run既app,好似時時用開既facebook app同twitter app。另外,蘋果日報果app都未支援iPad,不過用尼個Zoom Function都可以繼續看。另外,平時如果係app store見到個app側邊有個(+)字,就代表個app係支援Iphone同IPad,買這些app就唔駛俾重複既錢。
買iPad,很多人都是想當iPad作為ebook reader,我就介紹GoodReader for iPad,尼個係一個Paid App,不過就真係十分值得買。用佢看PDF既檔案,比用Apple自家出既iBook更加之好同方便。佢support係iTunes真接drag落iPad度,對唔想sync iPad既朋友真係一個喜訊!
另一個就係iSilio,係一個在Palm時期已經很出名既app。始終現在很多雜誌都係行pdb 檔,Isilio都係非常好既選擇。而且,我自Palm年代開始已經有閱讀電子書既習慣,屋企都有一個小型的圖書館。另一個我自己都很常用既就係Touch eBook,佢都support pdb file的,但只限比較簡單既pdb file,如果有menu的pdb file就唔support。但點解我仲介紹尼個app,原因係佢有一個好多書既online bookstore。
唔知大家喜唔喜歡看漫畫呢?我自己就十分之喜歡看港漫同日漫,例如天子、海虎、One Piece等。那iPad就真係一個十分之好既Comic Reader啦,因為iPad個screen大,一版剛好fit哂落個Screen度。現在我用緊一個叫Cloud Readers既Comic Reader App,佢可以有得俾你選向左flip定向右flip本漫畫,我自已覺得Cloud Readers比果個叫Comiczeal好用,因為佢同之前介紹既GoodReader、Isilio一樣,都係成個file就咁由iTunes drag入去部iPad度就用到。
Hmm...最後我就講下睇Video睇Movie,眾所周知iPad、iPhone係要用MP4既格式先可以播放影片,所以如果想要係iPad度睇電影就要係電腦度將如rvmb既file轉做MP4 file,都幾麻煩。係網上forum度話有一個App係可以係iPad直讀rvmb file,佢叫做O Player。其實自己係iPhone度都用過O Player,但效果都係唔太理想,就係播時聲畫唔同步。開頭想可能因為我那部係iPhone 3G所以有尼個情況,所以我決定係iPad都試下O Player係iPad既版本。沒有錯,播rvmb係播到,但都係有聲畫唔同步既情況,所以我都係放棄了。另一個很多人談論既App係叫AirVideo,佢係用streaming既方法,由你部電腦stream video去你部iPad。如果係rvmb等format,佢就有即時convert既功能可以等你一路看一路convert,效果等於Live看Video咁。佢同時support 3G或者wifi live streaming,係街到看效果都是一樣的,但切記最好你個Data Plan係無限,唔係就很容易爆Data。
另外,我自己一路係iPhone都用緊Sling Player Mobile。換言之,用iPad我都可以一路看電視。 但係首要條件係屋企都要有Slinbox,我自己屋企就用開Slingbox Pro,所以差不多所有電視台,包括TVB、ATV、Now及Cable TV,我自己都可以看到,十分之正。
除了這些,如果你喜歡看newsgroup,記得安埋NewsTap,佢可以subscribe幾個servers.同同outlook express看newsgroup都差唔多。我自己就常看twonil、TV Group等著名newsgroup,睇下人地吹下水都幾過癮。
後記: 這篇寫下寫下都寫左幾日,差不多iPhone 4就出。自己就心思思想買,因為用緊部iPhone 3G真係好慢同埋聽到電訊商回收iPhone 3G個價都幾唔錯。我最喜歡係iPhone 4個影相功能,拍snap shot一流。另外,當然係佢個電量,我現在用部3G想上Google Map用GPS搵路,一陣就已經無電。聽聞iPhone 4舊電都幾強勁,我想都應該可以滿足到我。另外,因為我部iPad係3G版,如果用iPhone 4可以用佢share data既function俾iPad上網,看來都幾吸引。我自己就唔太擔心佢個接收唔好既問題,始終加個膠套就已經解決左。現在都係等我看看這幾天既發展情況,睇下會唔買iPhone 4先。

沒有留言: