2010年1月22日星期五

單車之樂

來時時心思思想買單車騎。單車,係繼足球之後自己最喜歡既運動。自己本來很久都沒有想話踏單車,但係很久前無意看到星屑醫生個Blog裡面一篇文章介紹Strida,於是就心思思時時想去買架來騎。
無可否認,Strida又幾靚仔。我最喜歡就係佢可以好方便咁摺,出入地鐵都唔怕麻煩。要知道係香港,可以騎單車的地方真係唔多。要係馬路度踏,細過既時候就未食驚,現在就真係怕怕了。香港d人揸車亂咁來,更車又貼。我都不知道為什麼條馬路咁長都要揸咁貼,講真啦,從後撞到前車,已經presume你錯,因為在馬路係strict liability,你停唔切就一定錯啦!自己唔著數都去做,真係傻!前排看到discuss既單車group,有一篇題為「在馬路騎行的感想」的一篇文章,原來很多在路上駕車的人,甚至係警察,都不知道單車都係交通工具既一種,係可以係馬路上行駛的。

之不過現在我都未決定買Strida,我是怕佢性能不比其他摺車而影響駕單車的樂趣。現在還是1516咁,究竟買Strida定係Dahon既SP8或者Jane呢? Jane個外形都幾靚,有些曲線...嘻嘻,而且還有得轉波,上斜就唔驚唔夠力啦!
自 己很少就喜歡駕單車周圍去,全個地區都唔知留下幾多我既腳毛。有一樣很好笑既野。話說當年自己很喜歡一個女仔,佢係住得很近我的。記得畢業既時候,我俾左 本紀念冊佢寫。而佢竟然寫最記得我就係在附近騎著淺藍色既單車,又一次差點撞向佢度...哈哈哈!電暈左,連車都唔識騎呀!
原來很多往事現在只能回味。

沒有留言: