2010年1月18日星期一

隨心所欲

寫Blog寫得另人有興趣去追看,就係要可以隨心所欲,可以自由自在地寫而不怕有什麼顧慮。太多野就住就住咁寫,寫又寫得辛苦,看都看得無癮。
今天去了灣仔海濱寵物公園同拖肥玩,已經很久沒有去那裡了。今個月27日就係灣仔海濱寵物公園最後一天了,遲些這裡會關閉興建灣仔繞道。

係香港可以有一大片地方同狗狗玩真係唔容易,所以現在要關閉真係十分之可惜。今日拖肥玩得好開心,去到剛巧愛護動物協會有function去同灣仔海濱寵物公園say goodbye。愛護動物協會有好多攤位俾d狗狗同主人玩。其中一個係要狗狗穿過一個長長的洞去另外一邊。大家都知道拖肥十分之細膽,有唔識做很多動作,最叻都係識得sit同down,所以我都估唔到佢竟然會做得到。哈哈,真係十分之開心。大家睇下,佢有第一名呀!
哈哈,其實佢只係擺pose影相。不過佢都幾叻的...
之不過,去完之後要去看醫生。因為琴晚開始,佢都一路咳嗽,我好擔心,所以即刻同佢去睇求個安心。醫生話佢沒有大礙,我都放心好多。個衰仔現在玩完返來,連藥都未食都已經沒有咳了!!
今日我同拖肥玩得好開心,我相信身邊那位都一樣開心,係唔係?
 ************  
星 期五反高鐵我都有參加。看到很多後生仔都會不公不義的事出來抗爭,我覺得好感動。現在很多人時時都話反高鐵就係阻礙香港發展的罪魁禍首。我聽到很反感,其 實我相信很多人不是反對起高鐵,而係俾政府樣樣都打橫黎而反感的。高鐵係要起,但唔係好似現在咁倉卒。你要係果度起,就一定要果度起,連傾都沒有得 傾!!!
有時,我在想為什麼咁多人都願意為公義去爭取,我自己就唔得呢?大家放心,我係唔會去衝擊的。沒有辦法,現在做律師有很多野唔做得。但可否換另一種方法去爭取公義呢?
我想我已經找到心裡的答案了!始終生命無take two,現在唔做何時先做呢?最多食少d,但都應該夠生存的。

沒有留言: