2007年10月28日星期日

PCLL的第八個星期

今個星期,可以話完全exhausted...考完試什麼都不想做,d tutorials很多都唔想做。今個星期試了tutorial d功課,全group人分開來做,不過效果不是太理想。去到tutorials,因為個answer唔係你做,都有些lost...
星期一上Professional Conduct,發覺原來Bar是不可以隨意張帶了假髮的相在公眾展示,甘mei唔可以在face book上俾朋友看做了Bar的相??不過我留意到一篇自己的舊文
7資深大律師獲委任
人數回歸後最多 2006年5月21日
甘有沒有問題呢?
原來Bar Code
107. A barrister must not provide for publication a photograph of himself in robes except one taken on the occasion of his:
(a) Call to the Bar.
(b) Appointment to Silk.
(c) Taking up a public appointment.
A barrister may agree to a sitting for a photograph for publication in connection with his membership of the Bar, provided such sitting does not take place in robes. A barrister is under no obligation to prevent press or professional photographers from taking photographs of him in public on their initiative.
所以除了call to bar果日俾相media,其他時候都唔可以的..

Civil Procedure教了discovery, dismissal for want of prosecution,不過去得好快同今個week真的唔係好function。
今個星期上了兩晚夜晚堂,一堂是教寫Counsel's Opinion,另一堂就好玩很多是一個由真正的律師做一個demonstration俾我地看看點做一個Order 14 RHC Summary Judgment的Application。其實剛好今個星期已經做過了,不過星期就要又做一個不過是要計分的。自己覺得唔係做得甘好,可能一開始argue個pt已經俾judge reject左,所以都唔係好smooth。不過覺得一路進步中,俾judge interrupt左,都可以去返要講果度,不過覺得唔夠d其他同學的argument有說服力。真正律師的Demonstration,很多人看呀因為下個星期的assessment要計分的同這個差不多,同時發覺同自己做時相差很遠..好像完全都沒有argue on law,只是argue on the facts。那兩個是事務所律師來的,那firm很出名的,現在幫緊風水師打果間..我真的希望我可以做好d..因為要做一個professional,雖然我都是另一個範疇的專業..作為professional,最要緊是什麼?preparation是首要...
所以之後一日day-off同另一個早上都去Disctrict Court看一看真正的律師點做的..不過第一日是before個judge,好像有些問題,adjourn了。不過,竟然給我撞到之前一晚做demonstration的律師,還同佢傾了一陣..哈哈!emotion佢真係好好人呀,問了我很多野,不過都是傾了一陣,佢個case係審緊賣淫場所...現在是97日,expect審120日...emotion...佢叫我聽完之後,去佢到聽下...haha..
Conveyancing今個星期很深,Power of Attorney,Hague Convention,點樣execute個Deeds。什麼時候valid?有排revise....我要努力些..盡力做多些..下個星期的tutorial俾了個land search同一埋title deeds,要看看有沒有missing同要向vendor要求什麼(raise requisition),為什麼要要求這個等?emotion 已經做好了個title diagram,看來是miss了其中一個lot的government lease..還有一些mortgage同discharge of mortgage的文件。
Commercial Law今個星期教draft一些agreement,星期五的tutorial真的做得唔好。我要快些catch up返先得了。
PS: 有正野看,真的笑到...hahahaa
http://www.youtube.com/v/ZM7qsByjwf0
「我讀 Law o架」
「嘩,你真係無知我又真係唔怪你」
以上為精華片段,欲觀賞全程可按此:
黃大仙區議會竹園北選區區選論壇

沒有留言: