2007年10月5日星期五

PCLL的第五個星期

轉眼就第五個星期,每逢星期四晚同星期五就特別辛苦,因為星期五有三個tutorials要上。我果group已經很好了,有個group今日要上四個tutorials!以前讀LLB都很少prepare tutorials的,多數是上完之後再revise。現在如果唔prepare,俾tutor罵都罵死...

下個星期的tutorials要早些prepare,因為第七個星期有三個mid-terms(civil procedure, conveyancing同legal drafting)。Commercial law同Professional Conduct都沒有好detail甘prepare,唯有留到考完mid-term先。
今日上conveyancing,要amend一些formal sale and purchase agreement的term。其實真的對現在的我們有一些難度。又不知什麼時候要根據law去amend..真的是要一個一個字去看的..還有要俾reasons去support...
Civil Procedure做了一些short questions,關於jointer of parties, third party notice等..prepare了,但原來完全錯哂...發覺真的要看white book先得了..原來很多野都是一知半解的..幸好west law有white book...不用留在圖書館看。今日個個已經mostly burnt out..civil procedure人人都有prepare, 但答案都是錯的..想答tutor的questions都唔好意思..
最後的commercial,我都是lunch break先prepare..都差唔多做哂,不過都只是找了section出來,問係上來先apply。不過都沒有點問我..其實很多同學仔都是抄答案的,因為真的要很花時間prepare,不過我依然希望try my best, to prepare by myself...今日都是講directors, directors' duties, breach of duties, ratification...lecturer親自教,佢都知道我只是rely on我以前LLB的野去答佢,未看佢的reading materials..過完mid-term會做好d...
下星期advocacy是關於discovery,份野很厚都唔知要看幾耐... 

沒有留言: