2007年3月15日星期四

拖肥越來越曵了+細路出的垃圾job+同場加映煲呔vs袋巾

拖肥越來越曵了!!!! 今日我出去,得返佢一個係屋企,佢又唔願意了,還吠了一下。我當然十分之嬲,困了佢只可以留在房間唔可以出廳。之前媽媽都話佢曵,坐係大門口唔俾人出去。你話幾過份呢~~~

真的要想下辦法先得,唔可以甘的~佢以前都不是這樣的,不知為何近來特別曵,可能細路長期在大陸。細路很慘,都成個月星期一到星期日在大陸不停做,還要每天都是10am - 3am。其實佢話很多人都沒有太多野做的,只不過個頭唔走。有些人不知是否工作能力有問題,就算俾你做到甘夜都做唔到什麼出來的。說實的,如期是這樣,早走少少明天仲efficient。
記得以前返大陸做野,沒有internet的,成個月十足在監獄一樣。現在已經好了很多,有internet有MSN,好像身邊有朋友支持感覺比較好了。
大家有沒有看所謂的「特首debate」呀?我有看呀,雖然不像我的同學有得選,但都看下關心下的。
大家覺得那一個比較好呢?煲呔?
定袋巾?
其實可以發覺一個就官腔,一個就很空泛沒有內容甘,為什麼呢?很大程度是我們沒有得選~如果我們有票,出來選的都會比較嚴謹得多。現在我們看到的只是一像Show來的,像選美一樣,大家評完頭品下足就是了,因為最後我們什麼都做不到,唔關我地事的。電視播什麼都不打緊,因為這只是一場talk show。
如果我有得選,為了特顯這個選舉的不義,我認為支持袋巾的選委最後投票時不要真係投袋巾,而是集體一同投白票。看看賭王的言論就知道有很多人不想見到白票的出現,所以投白票可以混淆視聽,製造恐慌同打亂對手。不過我都是認為佢地做唔出了,佢地太正經,都不太玩手段的。

沒有留言: