2008年5月1日星期四

Nike新廣告

簡直remind返自己細過時夢想做球星一樣~
記得當年因為踢得好,有一個同我萍水相逢的人都叫我去做球員。踢波要踢得好,同其他所有野一樣都要下苦功的。以前每日除了踢波比賽,就是practice。的波,射落個wall度再控返,左右腳斬波,左腳交右腳,插花...還有有一個好的practice對手,就是我細路...
自己最踢得好應該是前鋒,進攻中場同中堅,其實連龍門都可以做。小學時因為我有強勁的爆發力,做龍門很適合,不過當時腳法唔太好,剛學踢波,沒有辦法。之後我都喜歡practice時守龍門,為什麼?人地守龍門是用手的,我就如果可以會全部用腳儘量踢返俾隊友,所以一些球速很快的球我都可以彈返俾人。自己唔係一些腳力很勁的人,但我的優點係角度準。以前左腳都踢得很好,不過傷過來現在都唔敢太用左腳踢。唔係怕傷,係太用力過兩日可能行唔到。現在的limit最多一星期兩場,唔可以連續踢...又係驚腳有事...
http://www.youtube.com/v/anwlpTgbQTE

自己唔係太高大,所以沒有header...但都有時會入波..fit那時真係左右腳勁入波的..自己速度快,100米都拿過金牌,當然好好的保全。我想現在都快,但沒有d 18-19甘快了,加上肥了很多,真係要決心減肥!

沒有留言: