2008年5月9日星期五

出路之一

考完兩科考試,仲有兩科就完成學校生活(provided that Professional Conduct可以合格,唔駛re-sit。其實很多人都好驚,上年十二月考現在都未有成績,所以都知道一定有很重大的問題了emotion)今天考完Commercial,我想很多同學都很唔喜歡這科,不過無謂背後講人壞話,反正都完了。
下星期會考埋Criminal Procedure同Accounting,竟然最後一科係考會計。不過這會計同平時有少少分別,係關於律師事務所的會計,不過其實唔難的。如果個老師教得清楚少少,就好些。 
考完試之後有少少時間休息,之後會上兩個星期的course係教點樣cross-exam  expert witness,再之後就差不多上工了。

之前有一段時間唔係太開心,不過想清楚真係可以做到大律師條路,對我來說越來越遠。現在已經唔可以不理一切去做事了,有父母要照顧,自己將來都有家庭。如果再去想,始終是太傻,太天真。沒有connection,沒有家人support一開始真係太難了。
最近聽一個網台,佢有一首主題曲都幾令人共鳴:「就係講理想有什麼錯!」
可惜我覺得唔擔負起負責,我會很內疚。父母同女朋友對我真係很好,我都要負起責任。 
其實有機會做到這步,我已經很幸運。
前陣子在想,唔知自己有沒有機會出國讀個Master。這個計劃可能要postpone十年了。 
 不過又唔代表我唔會去進修,打算考埋個HKICS,對我將來都應該有很大用處的。 

沒有留言: