2006年2月19日星期日

2006 Law Fair

今天早起身去了2006 Law Fair..有很多大Law Firm參加..我拿了很多紀念品, 有Mouse Pad, 筆袋同好多筆...我不知道想做大律師定事務所律師...事務所律師有很多Benefit, 但我自己比較鍾意上庭打官司........但大律師收入不Stable可是比較自由..emoticon

之後同舊同學去了Bar看Liverpool vs MU, 場波很悶....都話英超悶雙方都無攻勢..悶戰一場..但Alan Smith breaks his leg...望快d 好返..看完都無Mood..舊同學很煩...不斷講女女女.......上大陸...有話進修有話無時間....同我完全唔夾...有賭波...很悶...我身邊d朋友都係這樣....上大陸同女女女 emoticon

沒有留言: