2010年11月1日星期一

馬照跑

照跑、舞照跳。
作為香港人,真係有機會就入來馬場看一看跑馬。上個星期,難得跑馬地跑日馬(近我屋企),所以就走左去影馬。
去到,周圍好像很靜,還以為當天沒有馬,跑原來公眾入口係離銅鑼灣很遠的。不知為什麼,當天入場唔駛錢。入到去,已經看到很多人了,還有很多booth賣野食賣野飲,個氣氛都相當不錯。

可能同之前馬場舉辦啤酒節關係,入到去有很多booth賣啤酒同小食。可能我去那時已經很晏,所以好多都賣哂。
今次係我第三次入馬場。第一次已經很久很久既事。第二次係三年前,當時是收到馬會一封邀請信請了我去跑馬地既餐廳食buffet。記得當時有一隻馬叫拖肥糖同我家的拖肥一樣名字,所以就買了獨贏100元,之後竟然羸左!真係唔好意思(哈哈!),有食有拿。記得那裡都幾好食,平時去食都唔平的。不過那次沒有得看現場跑馬,因為在沙田那裡跑。
(PS:我不是那個肥仔,我已經減左肥!)
入來馬場,第一個印象是很多人。可能我已經遲了去,早些去應該更多人。那天天氣都不錯,唔太熱。我最怕就是熱了,不過為了拍照,為了藍天白雲,熱都沒有辦法。
雖然馬場不是大自然,但可以見到動物,我就最開心。其實係沙圈影馬都唔易影,周圍太多人了,想找個好些既位都沒有。
到馬場影馬,重點當然是馬。之前聽到有朋友來這裡影相,所以都想來影一次試下。第一次來這裡,最難就是找位置。周圍都是人,想找個有利位置都難。通常都是馬匹在沙圈時就要到圍欄度霸位。我自己很喜歡上面那幅,十分之有動感。
這些是負責維持賽事秩序的馬會職員。令我記起以前住係多倫多時候的加拿大皇家騎警。以前係downtown時時都見到騎警係馬路上巡邏,我真係覺得佢地好威風。在加拿大時沒有去學騎馬,現在真係好想學呀!因為自己不是生得高大,但是我想當我騎在馬上一定很威風凜凜的。
講開馬,外國馬同中國馬真係有很大的分別。外國馬又高大又靚,難怪之前內地拍「新三國」時就用了外國馬做赤兔馬,之不過就鬧出笑話。因為「赤兔馬」是由外國入口,所以有眼利既觀眾就發現到「赤兔馬」身上竟然有英文字"CR"既字樣。
(PS: 大洋網照片)
來到馬場,當然是賭返兩手。我都認為「小賭可以怡情」。自己對於賭波賭馬都沒有太大興趣,不過得閒玩下,我就唔多反對。在香港可以合法賭馬,係中央政府給予香港人的其中承諾。係那麼多「承諾」之中,賽馬已經是少數獲得對現,如果唔入馬場玩下,等將來釋法,你想玩返兩手都沒有機會。
我買了第八場連贏1搭7號。其實我連什麼連贏、位置、位置Q都不太懂。看到大螢光幕的賠率表,真係看死我,看來看去都不太明白。 另一個難題就係填飛,看了很久都不懂得填。幸好,有靚靚既賽馬會姐姐幫我填。有一樣野,真係應該讚下馬會。為了等一些新手入來玩,馬會印製了一些快速指南,幫助新手選擇馬匹。內裡有十分之詳細既資料,如最近五場往績、有沒有跑過同類既場地等。有份指南還有中英文版本的!雖然這些都有參考作用,但我都是信我的眼光。係沙圈,見到隻馬十分之有神,我就知道佢一定可以跑出了。
這個就是終點。那麼結果是?
我眼光獨到,當然最後緊係贏左啦!雖然唔係贏得好多,二百蚊左右,不過都好開心。希望有機會再來馬場玩過,可以有開心又有錢拿走。
後記:近來馬會建議在便利店開設售賣機供市民買六合彩、馬及波。這個建議當然有很多道德塔利班反對,認為助長賭風。自己在外國生活過,大部份便利店都有得賣649及體育彩票。我就唔見得咁樣會多些人賭錢。始終要賭的就有方法去賭,多些便利店對佢沒有多大影響,因為很多人已經可以係網上投注。不過,最後都是記住「小賭怡情」啦!

沒有留言: