2008年8月9日星期六

兩個月的「律師」

做了差不多兩個月的「律師」,現在都可以叫做已經開始上手。雖然做corporate的律師工作比我做核數時少,不過我自己覺得工作都唔太輕鬆。我覺得現在的工作最辛苦的要算係做野看agreement,看contract,draft contract的時候要比做audit時打醒十二分精神。所以做完一兩件tasks,自己已經覺得很累。
依家自己在想究竟在這兩年考什麼試,進修什麼好呢?
現在都不太知道,考完com sec之後可能會讀master,不過都唔知道...可能什麼都唔讀..

做律師真係唔容易,很多野都係自己finish一個task,唔同audit有一大team人去support你。出去client出job又沒有人太管你,夜了可能開mp3,radio來聽係我自己夜晚工作既norm來的。夜晚唔有些聲音真係很辛苦的。


大家有沒有睇奧運呀?星期五看得太夜,星期六返工很辛苦,之後一返到屋企就已經睡著了。李寧真係我的兒時的idol。我記得那時候自己都只係小學生,但都已經有很深刻的印象。當日我沒有在家中觀看,選擇了去旺角的cafe看。那裡都ok,不過d食物同野飲就麻麻地,但女朋友就很喜歡,一來那裡對於我們有特別意義,二來那裡有雜誌看。自己覺得開幕真係做得唔錯,不過就好心張大導唔好甘大好氣話之後倫敦都唔會做得好過佢。我自己其實比較喜歡上一次雅典的開幕,因為比較同奧運貼題。奧運奧運,攪多些同運動有關的比較好。現在只係show俾人地睇中國強大了,但奧運就唔多有提到。

http://www.youtube.com/v/T-jj7zJftOI

  

沒有留言: