2008年8月29日星期五

「累」

返了差不多三個月工,今天都可以話最夜放工了,成2:30am。不過同以前做audit比,都係濕濕碎。我想我PCLL的同學仔都沒有一個好似我甘返甘長工了。不過最要慘既係琴日唔多舒服,訓得唔好,所以今日特別辛苦..
今日都打了很多中文,改了一份很長的Subscription Agreement。不過都仲有很多野要改...唉...
明天原本想早少少放工,我想都應該沒有行了。

老實講,這幾個月都學了很多野。做得夜唔緊要,這代表老闆信任你,委你重任。如果我越學得多,越可以幫輕老闆的工作量。
下星期要上HKICPA的CPA,是關於Pre-IPO的。這兩星期都上了公司兩個CPD Course,一個係關於Listing Rule Chapter 13 ,另一個就關於Chapter 14。我自己真係好鐘意上堂,老闆將佢既經驗share出來真係獲益良多,學到很多書本外既野。這都係為什麼我自己唔讀London U的LLB,Public Exam始終唔係我杯茶。所以有得選,我一定會選唔係preparation course的填鴨式教學而去讀一個正經的course。
PCLL張cert出左了,都未有時間去拿!又要整Law Soc張Contract...希望下星期得閒可以整啦! 

沒有留言: