2011年1月2日星期日

2011年新年快樂!

大家新一年,事事如意!
今年,對於我,是一個新開始。我自己有一份新的工作,新的職位。面對前面的挑戰,要勇敢些去面對。
(PS:上圖是借用於SSWong在hkpcug所post的圖)

對於新一年會有什麼期望?
首先是做好自己份工作,係工作中尋求滿足。感覺上,工作環境開開心心,對於我,真的十分之緊要。從前,工作環境不好,做得真係唔太開心。希望轉了工作環境,將來一年會好些。雖然成為大律師係我的夢想,但始終都係一個賭博,亦都認為轉去做係唔成熟的表現。新工作都是和從前training既時候一樣,係從事corporate的有關工作,如IPO、M&A等,都是一些商業上和上市公司有關的工作。
另外就是希望遲些有機會上到星期三的攝影班。我剛剛報了名參加這個由香港著名既攝影師Felix So所教的數碼商業攝影班。雖然有持續進修基金,但都要上夠一定的堂先可以claim得返。不過,我認為上這堂都應該值得的。由我買了單反到現在都一年有多,但自己感覺都唔係影得很好。買就已經買了很多參考的補充書,但要運用就一定要人教。同我之前讀法律一樣,我都是喜歡人教,先會吸收得好些。自己不是那種自修類型既人,有一個好的導師係會令你行少了很多冤枉路的。我不是期望讀完之後可以做到大師,但對於提升自己的攝影水平同觸角會有一定的幫助。
來年都伯盡量寫多些文章,影多些靚相放上我的Blog內分享。

沒有留言: