2010年10月23日星期六

Sushi Pizza

 
文魚係我最喜歡的食物之一。而以上既Sushi Pizza更是我的最愛。記得第一次食Sushi Pizza係在多倫多位於Downtown既Sushi Times,聽聞該店是由彭岭既老豆開。Sushi Times同其他香港既日本壽司店唔同既地方係佢有好多卷文係香港食唔到的。由於Sushi Pizza係多倫多大受歡迎,所以其後很多食店都有Sushi Pizza食。其中位於Commence Gate既竹橋拉麵店更是我的最愛。前兩年返回加拿大渡假,不知食了幾多餐。返回香港,嘗試找回此美食,找了很多年都找不到...

有一次,在偶然的情況下,在寶琳發現了這間日本料理有我最喜歡的Sushi Pizza。但今次介紹的是位於佢長沙灣的總店。
原來這間店都有相當既歷史,從前常常經過都唔知道有這間店。裡面裝修比較舊,但都OK。如果多人,裡面還有間獨立房可以Book。
講返我最愛既Sushi Pizza。其實材料都是很簡單,就係在煎了的米糠上加上三文魚及其他醬料等。這裡的Sushi Pizza有三種口味:北海道、銀座及東京。自己就選了東京,因為佢既toppings係三文魚及其他魚生,不過就一點辣。自己個人都是喜歡加拿大既Sushi Pizza多一點。另外兩款,北海道既toppings係熟既肉,而銀座就比較適合素食者。當晚點了一些炸物,如南瓜天婦羅,都相當有水準。另外,值得推介係佢既鰻魚壽司,入口非常有質感,味道好食及十分之大份。
小金井長沙灣總店的地址: 深水埗東沙島街167E地下
而在寶琳的地址: 將軍澳新都城一期G5-6地下

沒有留言: