2010年10月18日星期一

海洋公園十月全城哈囉喂

由海洋公園返回屋企,已經急不及待要分享今日既感受。我自己覺得今年比上年更好玩,可能同我之前參考過網上既攻略,可以不用花太多時間排隊有關。今日一早就出發,大約3:30pm左右已經到達海洋公園正門。提提大家,出發前記得上網看一看開放時間,而且要早些少到。因為今日是星期日原本係4:30pm可以入場,但不知道為什麼突然早了半個鐘開門。這半個鐘都幾緊要,因為當抵達第一間鬼屋時,就剛好開門。因為參考過網上既攻略,我同女朋友第一間去既鬼屋係...

我地雖然係由正門出發,但係一開始我地唔係玩近正門果幾間鬼屋,而係直接搭海洋列車上山頂玩「喪屍反擊戰」。去到都還未開始入得,但係我自己就比較擔心,所以都只係在附近影下相等開門。
「喪屍反擊戰」係需要玩家拿起「鐳射亡魂槍」射係牆上既藍色感應器的。每射中一次就會有分數,所以走果陣記得睇下自己支槍既分數呀!我自己覺得一開始玩這個鬼屋作為熱身都係一個不錯既選擇。雖然這個鬼屋既場境係室內又唔係十分之驚嚇,但娛樂性十足,所以可以很快就玩得十分之投入。記得上一年十分之失敗去了一間有室外場境既鬼屋,加上到達時候尚早,天色還未灰暗,所以玩得唔係太有Mood。另外,如果你早來這裡(六時前),佢會俾你一張Fast Pass,十時之後可以快些去玩大樹灣既鬼屋或「哈囉喂十年回魂館」。
玩完這個,我地就馬上趕去位於大樹灣既兩間鬼屋 -- 「彭氏兄弟之童眼」及「幽靈遊樂園」。這兩間鬼屋係其中最大的兩間鬼屋,所以驚嚇程度同內裡的裝飾陳設都是最好的。我地去到大樹灣差不多5:30pm,但這兩間鬼屋還未開放,所以都需要在外面等了一陣。
 幽靈遊樂園」內裡係營造一個遊樂場既氣氛,感覺十分之不錯,驚嚇位都有很多。可能我地去到都是剛第一批入去玩既關係,所以d鬼鬼都好落力去嚇人,而我地就玩得很開心。由於那個鬼屋係入面最大既一個,所以都十分之有耐玩性。我建議大家一開始就好玩這個或童眼,因為之後我想再入去玩都沒有機會,太多人了。我估計過了九時,最少要排兩個鐘左右先入得去玩。
 「彭氏兄弟之童眼」係第三間玩既鬼屋。由於之前沒有看過童眼套戲,所以玩得唔算十分之投入。不過,裡面既氣氛都唔錯。在我地等排隊入去玩時,係大街兩旁既鬼鬼都十分之吸引人。佢地既造型很靚,而自己最喜歡係那個東海龍宮既海龍王,佢行得好慢,十分之趣致可愛。如果時間夾得好的話,那裡有一些大型既Show係舞台舉行。我同婷婷就看了兩個show。第一個係叫做「魔石、血、舞池」同「群星亂舞嘉年華」。我自己就覺得魔石、血、舞池比較悶些,但係群星亂舞嘉年華就十分之精彩,還有個美麗Danceremotion
 玩完幾個大型既鬼屋,我地就殺上山玩。由大樹灣電梯上來,我地第一間見到的鬼屋係「粵夜惊魂」。去到出面都唔係太多人,大約二十人左右,排一陣就已經可以入得去玩。由於已經入黑,所以氣氛都不錯。在排隊等候期間,見到一個樵夫在水裡,大家就要小心啦...自己覺得這個鬼屋比較短。由於有些地方在室外,所以唔算太驚嚇。不過,相比起上一年同一位置既東瀛鬼屋,我就覺得今次做得出色很多。我想可能係地點氣氛既關係,與其他鬼屋唔同,排隊既地方有一些樹木,感覺好似自己在森林迷路,突然去到另一個地方既感覺。
 之後,我地就去了位於比較遠,在跳樓機附近既「巫術高校」。這個同時係我地排得最耐既地方。我建議大家可以買少少野食,一路排隊一路食,這樣就可以慳返唔少時間。提提大家今年海洋公園有一個「新」既安排,就係入場時會有一個check point,去check一check你有沒有帶一些外來既飲品同食物。據海洋公園所講,海洋公園係有一條附例係唔俾遊客帶外來既飲品同食物入公園內。之前,公園就有關既附例都沒有嚴格執行,但今次就嚴格很多,入去一定要檢查你既袋。講返間鬼屋,我自己就覺得麻麻地。可能在出面都等左幾耐既關係,入到去都沒有太大心機玩。其實來這間鬼屋係有short cut的。如果你由McDonald那裡行樓梯落去,你會見到有個牌叫你由此路進入鬼屋。如果你跟住去,就會撓了個大圈。但如果你唔理佢,再行多少少落去,過左個公廁再沿住海洋冰室上去就會快些少。
 這時候大約係七點左右,我地已經玩哂山上同大樹灣既鬼屋。我地之後就返回位於海洋公園正門既鬼屋玩。經由海洋列車,很快就到達山下。一出去,第一間見到既鬼屋就係「一人火葬場」,出面排隊既人唔係好多,大約都係十多個左右。我覺得這個遊戲都幾特別,係要玩家嘗試一下訓係棺材既體驗???
記得上一年個通靈實驗室,這個我就覺得好很多。由於係一個人玩既關係,係鬼屋出面有兩個棺材等你試下夠唔夠膽訓入去。記得自己都曾經到過兩次火葬場,一次係嫲嫲過身,另一次係爺爺過身。去到火葬場都沒有太看清楚火葬場既陳設。記得那個打齋個道士,佢話仙人火葬時唔可以望住佢地火化,唔係仙人就走得唔安落。因此,自己都沒有真真正正看一看火化時是怎麼的。所以今次係一個好既機會,等大家「瞭解」一下。
 再之後就去了近纜車站附近既「哈囉喂十年回魂館」。由於出面都唔係太多人,所以我地無用到張Fast Pass。這裡真係幾值得玩,裡面既陳設同自己日常生活有關,所以都幾驚嚇。我就玩左兩次多,真係幾好玩!如果叫我俾分,這個我覺得係第二好玩的。最開心就係,這裡有冷氣涼,行左咁耐,這裡排隊係比較舒服的。另一個好笑係見到海洋公園主席盛智文(Allan Zeman)自己著過既攪鬼衫既展覽。有一個造型還要是新娘裝!原來佢都係一個玩得之人。試問一個需要創意既主題公園又點可以由一個唔玩得既人做領袖?所以我都係覺得由一個鬼佬來做主席都係比中國人適合。中國人太唔玩得,時時都板起塊面。同下屬「相處」,很多時候都係扮親民,始終都有一個距離。
 最後一個鬼屋就係「熱舞吸血城」,裡面係模仿Disco。不過,由於自己很少很少去,所以就唔太有感覺。同埋,我覺得都唔驚嚇的。不過,有一度係要分開男女行。自己既女朋友就驚到行都行唔到啦。我玩完哂所有的鬼屋都是8:30pm多,所以今年都有很多時間俾我去影相。唔知係唔係今年排得無咁辛苦,所以覺得今年個event都幾好。
最後,提意大家跟以上既流程行: 「喪屍反擊戰」->「幽靈遊樂園」->「彭氏兄弟之童眼」->「粵夜惊魂」->「巫術高校」->「一人火葬場」->「哈囉喂十年回魂館」->「熱舞吸血城」

沒有留言: