2009年4月22日星期三

拖肥十歲生日

今天係我最愛既拖肥十歲生日,作為主人我趁下午食飯時間去了銅鑼灣Dog One Life買了一個雞味蛋糕係「呀仔」,仲買了兩個玩具俾佢做生日禮物!雖然Lunch Time係趕d,而自己只係夠時間食了一個麥記包,但我都覺得十分之值得。
    
係唔係好好味呢?最緊要係佢鐘意食,我一見到佢開心果樣,什麼唔開心都唔記得了。今天雖然又是非我所願工作到很夜先可以收工,亦都是再一次唔能夠在重要的時候慶祝,我希望「仔仔」唔會怪我啦!
「呀仔」都好似幾鐘意隻雞脾。我一返來第一年事就是送了隻雞脾俾佢玩,佢都玩得很開心呀。一搶就搶了入房玩,驚人搶返佢甘。扮下野搶佢,佢就呼我,哈哈...
不過「衰仔」似乎都是喜歡食多些,你睇佢果樣金精火眼望到個蛋糕實一實,幾甘開心~~~

沒有留言: