2009年4月14日星期二

實踐

第一日再次返工,真係好唔慣呀。我的假期甘快就完!
媽媽病了,很擔心,佢去了看醫生話感冒菌入腸。如果可以早些放工,要早些返屋企先得。還有,很快拖肥就生日啦,要想想點同佢慶祝先得。很多時候,工作是身不由己,連自己幾時放工都唔知道,真係唔太得。唉,很多野想做而不是講下就算的,是真係會實踐的!唔會再講下就算的,所以我已經同「仔仔」約好了。細路話要買個cake,原來狗仔cake人都食得的。今個星期就去買去訂!
有一樣野係我一路很想做的,但因為我流著會計師既血,擁有會計師的DNA(即是怕冒險,唔真係有把握就唔去做),思前想後,就是想得太多唔去做。很多野就係怕,唔去出聲。其實,很多時間應該豁出去才會有另一遍天地。有朋友對我說:「如果唔做過,我這一世都會記掛住的!」現在都還算後生,很多野都由頭來過都是ok的。人,就是太多顧累,事事都擔心同人比較,才會唔開心。這幾年,我要專心做好我喜歡既野。

沒有留言: