2008年9月28日星期日

想要的玩具

近來工作好像沒有衝勁,不知為何?
前幾排去Quarry Bay看看有沒有正既X-Box game賣,竟然係香港見到d得意野,就係日本人好喜歡的大甲蟲,香港竟然有得賣...我自己就有少少驚呢d大蟲..看係來好像很恐怖有力甘...
還有一張,我想女朋友就一定十分之驚這些...我都有驚呀...

家好月圓做完了,TVB都回復沒有野看..
Macross Frontier最後一集做完了,不過自己都係喜歡舊那套。Frontier畫係靚,但劇比較亂同感情戲唔太深刻..有時真係想買返架玩具返屋企玩...188看到要$699.........
還有星矢出了海皇,有兩個version,一個$379,另一個DX版要成$690...不過DX版真係幾正....但我都係買平那個version...
最近看返X-file,還要是第一季,真係想買個rvmb player看..不過很驚佢lag....
Meizu就來出部rvmb電話,成部I-phone甘的...都幾正...
可以看戲唔駛轉format真係很緊要..轉得來我都看完果集..所以都係看遲遲唔想買I-phone的原因..唔買,還有 佢用唔到sling box..用唔到sling box俾得unlimited data plan都沒有用...
Google個HTC Dream (G1)都唔錯..個map很好玩,對我d認路白痴勁有用...我自己用很多google既services, gmail, google reader, I-google, google doc, google calender,所以個電話都幾適合我用..不果佢唔係用普通既earphone的..好像很麻煩..還有我實在有太多data係我部Palm度..轉system真係很麻煩..
Apple Iphone...看來都係唔會買...

沒有留言: