2008年9月15日星期一

中秋節快樂!

每年中秋節對我來說都有特別意義,因為我農曆生日就係在中秋節。真係很懷念從前少時候的中秋節,幾個同學仔在屋企樓下平台玩通深頂,十分之快樂。以前侍逢中秋都會去婆婆屋企食飯,食完飯就落去玩。唔好話依家d靚仔煲蠟,當年自己都十分之熱衷!真係什麼都掉哂落去煲,哈哈!
煲蠟現在看來都唔知有什麼好玩????
但當年靚仔的我難得可以出來玩沒有人理當然有幾大玩幾大...又煲蠟又燒草..平台有種草燒開上來會發出big bark甘既聲,所以我就叫這種草做「big bark」草..
我記得有些朋友試個掉枝螢光棒去燒,一掉我地就要有甘快得甘快閃,因為d火燒得很猛同很高...最後連d牆都黑哂...
不過有一年自己唔小心,真係煲蠟整親,自己仲醒到張燙傷的手手去水池度降溫。但其實水池d水都唔知道幾甘污濁多細菌.....
這就是我的童年...十分是懷念...
現在唔知係唔係人大了,感覺中秋沒有多大氣氛。平台現在沒有人去玩了,個個都去了附近的鰂魚涌公園。現在很少人玩蠟燭了,燈籠都大多變了做電燈籠。感覺上,現在最大的分別是少了一大班朋友出來hea。看見d靚仔三五成群在傾計同玩,感覺自己老了同寂寞了。
過去很多已經只能回味,幸好今年中秋有女朋友同拖肥陪我,其實自己已經是很幸福的。

沒有留言: